سوگواره ملت امام حسین(ع) نمونه خوبی از هم‌افزایی نهادهای فرهنگی است


سوگواره ملت امام حسین(ع) نمونه خوبی از هم‌افزایی نهادهای فرهنگی است

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ الاسلام گفت: سوگواره ملت امام حسین(ع) نمونه خوبی از هم‌افزایی نهادهای فرهنگی است که با اختصاص بخش مردمی، زمینه حضور همه گروه‌های مردم را فراهم کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد شیخ الاسلام» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه سوگواره ملت امام حسین (ع) تلاش کرد تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در زمینه فرهنگ حسینی را فراهم کند، اظهار کرد: حضرت سیدالشهدا (ع) حقیقتی جهانی است بنابراین همه باید در زمینه ترویج مکتب سرخ حسینی تلاش کنند که ما در سوگواره ملت امام حسین (ع) بر انی هدف تمرکز کرده ایم.

معاون دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه موازی کاری در حوزه های مختلف از جمله در حوزه فرهنگ در کشور وجود دارد، افزود: سوگواره ملت امام حسین (ع) نمونه خوبی از هم افزایی نهادهای فرهنگی است. هرچقدر همکاری و مشارکت ها بیشتر شود تحولات بزرگی در حوزه فرهنگی روی می دهد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سایر حوزه ها نیز شاهد همکاری میان دستگاه ها و نهادها باشیم تا هم هزینه ها کم شود و هم تجربیات موفق به اشتراک گذاشته شود.

شیخ الاسلام گفت: ما به منظور افزایش حضور مردم، بخش عمومی و مردمی را در سوگواره ملت امام حسین (ع) طراحی کردیم تا هر کس که محب اهل بیت (ع) است بتواند در حد توان خود، در این سوگواره شرکت کند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار