استقبال گسترده بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بغداد از غرفه آستان قدس عباسی


استقبال گسترده بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بغداد از غرفه آستان قدس عباسی

غرفه آستان قدس عباسی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد با استقبال و توجه بازدیدکنندگان در گروههای مختلف اجتماعی رو به رو شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، غرفه آستان قدس عباسی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد که در حال برگزاری است با استقبال و توجه بازدیدکنندگان در گروههای مختلف اجتماعی و سنی اعم از فرهیختگان، دانشگاهیان و روحانیون رو به رو شد. بطوریکه آنها آثار عرضه شده در این غرفه را متناسب با ذوق و سلیقه فکری و فرهنگی خود عنوان کردند.

محمد الأعرجی، سرپرست این غرفه در مصاحبه با شبکه جهانی الکفیل اظهار داشت: شرکت در نمایشگاه های بین المللی از جمله این نمایشگاه که یکی از مهم ترین نمایشگاه هایی است که در کشور عراق برگزار می شود و ما به آن توجه داریم، دارای تمهیداتی است و آثار گوناگونی در زمینه های علوم معرفتی، فکری و دانشگاهی و فرهنگ کودکان، علاوه بر آثار هنری در آن عرضه شده است و همه اینها برای بازدیدکنندگان نمایشگاه و غرفه جذابیت ایجاد کرده است.

وی افزود: واکنش‌ها نسبت به مشارکت آستان قدس عباسی در این دوره از نمایشگاه مثبت بود و نقطه نظرات و دیدگاهها ثبت شد تا در مشارکت های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است، مشارکت آستان قدس عباسی در این نمایشگاه که با حضور بخش امور فکری و فرهنگی و بخش معارف اسلامی و انسانی انجام شد، مکمل مشارکتهای قبلی بود، زیرا عرضه بیش از ۳۰۰ اثر متنوع و مختلف را شامل شد که همگی از تألیف گرفته تا چاپ از محصولات ناب حرم مطهر هستند و این ویژگی غرفه آستان را از سایر غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه متمایز کرده است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی