انقلاب اسلامی با اندیشه امام خمینی پیوند ناگسستنی دارد


انقلاب اسلامی با اندیشه امام خمینی پیوند ناگسستنی دارد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: امام خمینی (ره) صراط مستقیم را در جاهلیت قرن بیستم نشان داد و انقلاب اسلامی با نام و اندیشه امام راحل، پیوند ناگسستنی دارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در پیامی به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) به این کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد که "امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است. نام او پرچم این انقلاب و راه او راه این انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است.راه او راه ما، هدف او هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست".

وی ادامه داد: چهاردهم خرداد ماه یادآور عروج ملکوتی ابرمردی است که چونان شهابی ثاقب، صراط مستقیم را در جاهلیت قرن بیستم روشن کرد تا نهضتش، بعثتی برای کاشتن بذر ایمان، اعتماد، آزادی و استقلال در ذهن و دل امت اسلام در سراسر جهان باشد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بدون تردید حضرت روح الله (رضوان الله تعالی علیه) روح اسلام بود که در کالبد مرده اسلام ایران دمید و آن را دوباره زنده کرد و صدایش، فریادی علیه بت‌های جدید و مشرکان روزگار بود.

و پانزدهم خرداد، جلوه‌ای از" فَاصْدَعْ بِمَا تُؤْمَرُ وَأَعْرِضْ عَنِ الْمُشْرِکِینَ/ پس تو آشکارا آنچه مأموری (به خلق) برسان و از مشرکان روی بگردان" بود که خشم طاغوتیان را برانگیخت و اسلام را به یمن قیام رسول انقلاب ایرانیان در سطح جهان، آبرو بخشید و این اصل را در تاریخ جهان ماندگار کرد که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه)، پیوندی ناگسستنی دارد.

قناعت ضمن تسلیت سالروز ارتحال جانسوز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قافله‌سالار پانزده خرداد خونین و دیگر شهدای گلگون کفن این برهه تاریخی، از همگان درخواست کرد در راستای سرافرازی ایران اسلامی، همسو با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان، با حضور در مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (قدس سره) در اقصی نقاط استان، بار دیگر عظمت، اقتدار، همبستگی و همراهی ملت ایران را با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد