نصراصفهانی: از عملکرد بچه‌ها در باکو راضی هستم/ می‌خواهیم در مصر با سهمیه المپیک به کشور برگردیم


نصراصفهانی: از عملکرد بچه‌ها در باکو راضی هستم/ می‌خواهیم در مصر با سهمیه المپیک به کشور برگردیم

رکنا ورزشی: سرمربی تیم تپانچه گفت: خیلی خوشحالم از کسب مدال طلای تیمی تپانچه در جام‌جهانی باکو و امیدوارم این روند خوب در مصر هم ادامه داشته باشد.

محسن نصراصفهانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتایج تیراندازان در جام‌جهانی باکو اظهار کرد: تنها غایب مسابقات باکو تیم چین بود که به دلیل شیوع کرونا و سویه جدید این ویروس در کشورش، حاضر نشد.روسیه هم آماده حضور در این مسابقات بود اما به دلیل جنگ با اوکراین اجازه شرکت نداشتند. البته کشور هندوستان هم به دلیل شرایط مشابه کرونا این فرصت نصیب آنها نشد تا در جام‌جهانی حضور داشته باشند، البته در بخش تفنگ دارای نمایندگانی بودند. به جز این 3 تیم تمام مدعیان جهان در رشته تپانچه در باکو حاضر بودند و با تمام قدرت نیز آمدند.

وی افزود: واقعأ تمام تیم‌های مدعی که در دنیا حرفی برای گفتن دارند در باکو حضور داشتند و با قدرت هم شرکت کرده بودند. زیرا تمام هدف و برنامه آنها حضور باکیفیت در جام‌جهانی مصر است، چون اولین رویداد برای توزیع سهمیه المپیک است و کشورها با حداکثر ظرفیت و قدرت خود شرکت می‌کنند. بچه‌ها با غیرت در میادین تیراندازی حاضر شدند و با عملکرد خوبشان توانستند از سد آلمان و ایتالیا بگذرند و در تیمی تپانچه به مدال با ارزش طلا برسند و پرچم سه رنگ ایران در شهر باکو به اهتزاز در بیاوریم. طبق برنامه‌هایی که تعیین کرده بودیم، تیراندازان ما کار خود را انجام دادند.

سرمربی تیم ملی تپانچه ادامه داد: در بخش بانوان هم نمایندگان ما عملکرد نسبتأ قابل قبولی داشتند، هر چند آنها در برزیل هم عملکرد چشمگیری داشتند و مدال‌های خوشرنگی کسب کردند. در این زمانی که در باکو حضور داریم دوران افت آن‌ها بود اما باز هم آن افتی که داشتند در حد متوسط بود. البته با این افت باز هم من از عملکرد آن‌ها بسیار راضی هستم. امیدوارم بچه‌ها در اوج آمادگی به مسابقات کسب سهمیه در مصر اعزام شوند.

نصراصفهانی در پایان بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ما می‌خواستیم در باکو تیم اصلی اعزامی به مصر را مشخص کنیم که خوشبختانه ترکیب اصلی تیم آقایان و بانوان برای ما نمایان شد. انشاالله بتوانیم اردوهای خوبی در این مدت داشته باشیم و همچنین از لحاظ تجهیزات هم بهترین شرایط برای ما مهیا باشد تا آمادگی صددرصد برای مصر پیدا کنیم. امیدوارم بچه‌ها عملکرد خوبی در مصر داشته باشند و با کسب نخستین سهمیه المپیکی به کشور برگردیم.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام