برگزاری مراسم ارتحال امام درکانون هریکنده بابل


برگزاری مراسم ارتحال امام درکانون هریکنده بابل

میرزانژاد گفت: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا روستای هریکنده بابل، مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل برگزار شد.

«محمدعلی میرزانژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با بزرگداشت ایام ارتحال حضرت امام(ره) اظهار کرد: امام مرد بزرگ قرن و انسان بزرگی بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه نقشه های شرق و غرب را در هم ریخت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای هریکنده بابل افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل در سراسر جهان به جهانیان شناسانده شد و اکنون با رهبری مقام معظم رهبری در ادامه راه امام راحل در اوج قدرت و اقتدار در جهان قرار داریم.

برگزاری مراسم ارتحال امام درکانون هریکنده بابل

وی خاطر نشان کرد: نسل امروز بیش از پیش تشنه افکار و ایده های امام راحل است و این مهم از وظایف مهم ماست تا در این بخش و اطلاع رسانی در این راستا تلاش کنیم.

میرزانژاد گفت: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا روستای هریکنده بابل، مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل برگزار شد تا در راستای شناساندن امام راحل به جامعه تلاش شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای هریکنده بابل یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در این برهه از زمان نقش مهمی در راستای شناساندن امام راحل و ارزش های انقلاب و نظام دارند و باید در این راستا با توجه به برنامه های دشمنان بیش از پیش تلاش شود.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل