فرماندار قصرشیرین: امام راحل احیاگر اسلام حقیقی در دنیا بود


فرماندار قصرشیرین:  امام راحل احیاگر اسلام حقیقی در دنیا بود

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: امام خمینی (ره) احیاگر اسلام حقیقی در دنیا بود و آزادی را به معنای واقعیت برای بشریت به ارمغان آورد و ملت های مظلوم را از بند اسارت رها کردند.

«مرادعلی تاتار» روز شنبه‌ در گفت و گو با ایرنا با تسلیت ایام ارتحال امام راحل با اشاره به شخصیت بنیانگذار کبیر و معمار انقلاب اسلامی، افزود: امام خمینی (ره) مجاهدی سخت کوش و فیلسوفی فرزانه و رهبری بزرگ بودند که در راه خدا همه چیز خود را فدا کردند.

وی اظهار داشت: شجاعت، ساده زیستی، زهد و خدا پرستی مهمترین ویژگی ها بارز امام خمینی (ره) بود؛ امام همواره خود را یک طلبه می نامید و با همین لباس طلبگی رژیم طاغوت را سرنگون کرد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: امام راحل خود را یک طلبه می نامیدند که با همین لباس توانستند در برابر رژیم طاغوت بایستند و این رژیم ظلم را سرنگون کنند.

تاتار ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای نیز راه امام راحل را با قدرت ادامه می دهد و ایران اسلامی تنها کشوری است که در مقابل ابرقدرت های دنیا با اقتدار ایستاده است.

فرماندار قصرشیرین در ادامه گفت: امروز باید قدردان وجود با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و راه ولایت را با اقتدار ادامه دهیم زیرا ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس