دیدار دوستانه تیم والیبال نوجوانان دختر با تایلند/ شعبانیان: ترس بازیکنان کم شده، با ترکیب اصلی بازی نکردیم


دیدار دوستانه تیم والیبال نوجوانان دختر با تایلند/ شعبانیان: ترس بازیکنان کم شده، با ترکیب اصلی بازی نکردیم

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف تایلند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران قبل از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا، امروز (شنبه 14 خرداد) در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف تایلند رفت و مغلوب این تیم شد.

ملی‌پوشان ایران در ست‌های اول تا سوم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 18 نتیجه را به حریف واگذار کردند.
با توافق دو تیم این دیدار در چهار ست پیگیری شد و در ابتدای ست چهارم ایران پیش بود، اما در نهایت این ست هم ۲۵ بر ۲۱ به سود تایلند به پایان رسید.
تیم ایران در دیدار افتتاحیه مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ۱۶ خردادماه به مصاف استرالیا می‌رود.
استرالیا، تایلند، ازبکستان و کره‌جنوبی تیم‌های هم گروه ایران هستند که در پایان رقابت دور گروهی تنها دو تیم برتر این گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند.
شعبانیان: ترس بازیکنان از تایلند کم شده است
سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر در مورد این دیدار گفت: با توجه به اینکه برای نخستین بار در سالن اصلی مسابقات بازی کردیم، بازیکنان عملکرد نسبتا خوبی مقابل تایلند داشتند. هر چند نتیجه را واگذار کردیم اما تلفیقی از بازیکنان اصلی و ذخیره را شرکت دادیم و با ترکیب اصلی بازی نکردیم.
میترا شعبانیان افزود: بازیکنان ما کمی از اسم تایلند ترس داشتند چون این تیم خیلی خوب بازی می‌کند، اما به تدریج بهتر شدند. امیدوارم بتوانیم با آنالیز این مسابقه و از بین رفتن ترس و وحشت بازیکنان در مسابقه اصلی عملکرد بهتری داشته باشیم‌.
وی با بیان این‌که نمی‌توان نتیجه مسابقات را از قبل پیش‌بینی کرد، به رویارویی تیم‌های ایران و تایلند در دور گروهی قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: آمده‌ایم نتیجه خیلی خوبی بگیریم. تایلند خیلی قدرتمند است و با اینکه نوجوان هستند اما با تسلط بازی می‌کنند. امیدوارم بازیکنان ایران در بازی اصلی کم اشتباه ظاهر شوند.
او در مورد وضعیت مصدومیت بازیکنان قبل از شروع رقابت‌های آسیایی گفت: تنها مصدوم تیم ایران کاپیتان تیم است که امروز به دلیل درد عضله شکم بازی نکرد تا برای مسابقات اصلی دچار مشکل نشود. بقیه بازیکنان خوشبختانه آسیب‌دیدگی ندارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان