زمان قابلیت ریلز اینستاگرام تا 90 ثانیه افزایش یافت


زمان قابلیت ریلز اینستاگرام تا 90 ثانیه افزایش یافت

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) در آپدیت بعدی اینستاگرام، زمان استفاده از قابلیت ریلز به 90 ثانیه افزایش خواهد یافت و امکان ساخت قالب‌های آماده برای کاربران فراهم می‌شود. متا این روزها سخت در تلاش است تا اینستاگرام را با وجود قالب تکراری خود، به سطحی جدید برساند و با اپلیکیشن‌های گسترش یافته‌ای نظیر اسنپ‌چت و تیک‌تاک رقابت خود را... نوشته...

در آپدیت بعدی اینستاگرام، زمان استفاده از قابلیت ریلز به 90 ثانیه افزایش خواهد یافت و امکان ساخت قالب‌های آماده برای کاربران فراهم می‌شود.

متا این روزها سخت در تلاش است تا اینستاگرام را با وجود قالب تکراری خود، به سطحی جدید برساند و با اپلیکیشن‌های گسترش یافته‌ای نظیر اسنپ‌چت و تیک‌تاک رقابت خود را حفظ کند. امروز، اینستاگرام اعلام کرد که ویژگی‌های جدیدی را به برنامه خود اضافه کرد که شامل افزایش زمان استفاده از قابلیت ریلز است.

سازندگان Reels با این به‌روزرسانی می‌توانند به کتابخانه جلوه‌های صوتی پیشرفته دسترسی داشته باشند تا به ریلز خود تنوع بیش‌تری ببخشند. کاربران هم‌چنین می‌توانند صدای خود را نیز مستقیما به Reels وارد کنند. این ویژگی از طریق کلید «وارد کردن صدا» قابل دسترسی است. این قابلیت با دریافت یک کلیپ با مدت زمان حداقل پنج ثانیه یا بیش‌تر از فیلم دوربین، صدا را از ویدیو به ریلز وارد خواهد کرد. البته، کاربران می‌توانند از همان صداها پس از آپلود در این قابلیت نیز استفاده کنند.

زمان قابلیت ریلز اینستاگرام تا 90 ثانیه افزایش یافتزمان قابلیت ریلز اینستاگرام تا 90 ثانیه افزایش یافت

پیش از این، اینستاگرام از طریق استوری‌های خود، امکان پشتیبانی از استیکرهای تعاملی را فعال کرده بود. اکنون، این قابلیت به ریلز نیز خواهد آمد. علاوه بر این، می‌توان در آن به انجان نظرسنجی پرداخت و از مخاطبان دعوت کرد تا آنچه را که می‌خواهند مشاهده کنند را به اشتراک گذاشته یا برای مخاطبان خود یک محیط سرگرم‌کننده با آزمون‌های تعاملی ایجاد کنید. به علاوه، برچسب لغزنده ایموجی نیز با ورود به ریلز، به بیننده اجازه می‌دهد تا با استفاده از ایموجی‌ها به محتوا امتیاز دهد.

علی‌رغم آنکه تیک‌تاک طول ویدیوهای خود را به 3 دقیقه و سپس به 10 دقیقه افزایش داده، اینستاگرام رویکرد ساده‌تری را در پیش گرفته است و حداکثر مدت زمان ریلز را از 60 به 90 ثانیه افزایش می‌دهد. در نهایت، مفیدترین ویژگی این به‌روزرسانی جدید، امکان ساخت Template یا قالب آماده است. این ویژگی به سازندگان اجازه می‌دهد تا به راحتی کلیپ‌های خود را با موسیقی و ویدیو همگام کنند. این قالب‌ها از قبل با متغیرهایی بارگذاری می‌شود که کاربران می‌توانند از آنها برای ساخت اثر بعدی خود استفاده کنند.

علاوه بر به‌روزرسانی ریلز، اینستاگرام اخیرا با انتشار آپدیتی، ارائه فونت جدید و پشتیبانی از هشدار اضطراری را نیز به برنامه خود اضافه کرده بود.

منبع :Xda-Developers

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان