عظمت امام خمینی (ره) با گذشت زمان بیشتر آشکار می شود 


عظمت امام خمینی (ره) با گذشت زمان بیشتر آشکار می شود 

یاسوج - ایرنا - نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه سابق خرم آباد با تسلیت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، گفت: هر روز که از پیروزی انقلاب می گذرد عظمت امام خمینی (ره) بیشتر برای ملت ایران و دنیا آشکار می شود. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی روز شنبه در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انقلاب اسلامی معجزه امام خمینی (ره) در عصر حاضر است و اهمیت والای کار ایشان نیز به هیچ وجه قابل مقایسه با خدمات ارزنده علمای دینی گذشته کشور نخواهد بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) با به پیروزی رساندن انقلاب اسلام ناب محمدی را احیا، احکام اسلام را در کشور پیاده و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را بیش از پیش به ملت ایران و مسلمانان جهان معرفی کرد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: در دورانی که شرق و غرب دین را نفی می کردند امام خمینی (ره) دین مبین اسلام را مایه سعادت انسان ها معرفی و آن را وارد متن و بطن زندگی ملت ایران و مسلمانان جهان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی عنوان کرد: امام خمینی (ره) رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی که ژاندارم منطقه خاورمیانه بود را با دست خالی و تنها با نیروی ایمان سرنگون کرد و علاوه بر آن نیز شرق و غرب را به زانو درآورد و ابهت پوشالی آمریکا را شکست.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) به دنیا و ملت ایران ثابت کرد که آمریکا شکست پذیر است و علاوه بر آن نیز تحول چشمگیر در زمینه های مختلف در کشور ایجاد کرد.

نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه سابق خرم آباد گفت: امروزه و به برکت پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی آمریکا در دنیا خوار و ذلیل شده و رو به افول است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی اظهار داشت: هم اینک و با الگو گرفتن از روحیه استکبارستیزی ملت ایران فریاد مرگ بر آمریکا در تمامی نقاط دنیا سر داده می شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) به ملت ایران و مسلمانان جهان رشد معنوی، اخلاقی، علمی، اقتصادی و سیاسی داد و نظیر رشد علمی کنونی ایران اسلامی نیز در هیچ نقطه ای از دنیا دیده نمی شود.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: گرچه امروز گرانی، تورم و مشکلات معیشتی در ایران اسلامی وجود دارد اما کشور دارای رشد اقتصادی است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی عنوان کرد: هر چند که کشور در تحریم ظالمانه دشمنان قرار دارد اما اصلاحات اقتصادی با جدیت از سوی دولت سیزدهم آغاز شده است.

وی ابراز داشت: آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری کشور برای انجام اصلاحات اقتصادی با تمامی توان وارد میدان شده و آبرو و همت خود را به منظور تحقق هر چه بهتر آن و رفع فساد اقتصادی و برقراری عدالت اقتصادی گذاشته است.

نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه سابق خرم آباد گفت: انقلاب اسلامی ایران به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان با سرعت در حال حرکت و پیشرفت است و باید به رشد همه جانبه کشور در عرصه های گوناگون نیز افتخار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی اظهار داشت: هر چند که ضعف ها و کمبودهایی در کشور وجود دارد اما نباید انصاف را کنار گذاشت بلکه لازم است خدمات ارزنده انقلاب به طور منصفانه بررسی و تحلیل شود و از فراموشی آنها جلوگیری کرد.

وی افزود: ملت ایران با تمامی وجود پای نظام و انقلاب ایستاده و هرگز تسلیم زورگویی ها و زیاده خواهی های دشمنان نمی شوند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: امام خمینی (ره) ملت ایران را خداجو و ولایتمدار کرد و به آنان عزت، عظمت و استقلال داد و باید راه بنیانگذار جمهوری اسلامی هر چه بیشتر حفظ شود.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی عنوان کرد: لازم است که مسیر تعیین شده از سوی امام خمینی (ره) با جدیت توسط ملت ایران تداوم داشته باشد و علاوه بر حفظ هر چه بیشتر وحدت، همدلی و انسجام ملی باید بیش از پیش حامی و پشتیبان ولایت فقیه بود.

وی ابراز داشت: دشمنان توطئه هایی شامل اسلام زدایی، ایران هراسی، سیاه نمایی، ایجاد تفرقه و مأبوس کردن ملت ایران را با جدیت دنبال کرده و در حال سرمایه گذاری کلان در این زمینه ها هستند اما به لطف الهی تمامی این دسیسه های شوم خنثی، ناکام و بی اثر می شود.

نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه سابق خرم آباد گفت: دشمنان به هیچ وجه خواهان ایران قوی نبوده بلکه به دنبال ذلت، خواری و تسلیم شدن این کشور و ملت هستند و چنین آرزویی را نیز به گور می برند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی اظهار داشت: یکی از مهمترین درس های امام خمینی (ره) به ملت ایران مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و به ویژه آمریکای جنایتکار بود.

وی افزود: ملت ایران باید بیش از پیش نسبت به تحریف اندیشه ها و آرمان های والای امام خمینی (ره) از سوی دشمنان حساسیت و واکنش نشان داده و پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های آنان بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی