عرفان شهریاری؛ این‌بار در نقش سازنده


عرفان شهریاری؛ این‌بار در نقش سازنده

عرفان شهریاری که در بازی با قطر با یک گل زیبا امیدهای ایران را به بازی برگرداند این‌بار و در مصاف با ترکمنستان یک پاس گل داد تا باز هم رد پای او در گلزنی تیم امید ایران دیده شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم امید ایران با امید ترکمنستان از ساعت 17:30 در استادیوم بنیاد کار آغاز شده است و در حالی‌که نزدیک به 25 دقیقه از بازی سپری شده است ایران با گل علیرضا باویه در دقیقه 8 بازی از حریف پیش است.

در دقیقه 8 بازی عرفان شهریاری که در پست هافبک چپ به میدان رفته است با حرکت به داخل، علیرضا باویه را در عرض و پشت محوطه جریمه حریف به‌خوبی دید و توپ را به او پاس داد که علیرضا باویه بعد از استپ توپ اقدام به شوتزنی کرد که توپش در قعر دروازه حریف جای گرفت و فعلا ایران این بازی را یک بر صفر پیش است؛ و به‌نظر می‌رسد با توجه به ارائه بازی تهاجمی در ادامه مسیر هم به گل برسد.

نکته جالب در این دیدار، شیوه بازی تیم ملی است. تیم مهدی مهدوی‌کیا با سیستم 1-4-1-4 بازی می‌کند و همان‌طور که اشاره شد عرفان شهریاری که در بازی با قطر با یک قیچی برگردان زیبا و در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشاند در این بازی در پست هافبک چپ به میدان رفته است. علی جواد کالمرزی تک مهاجم تیم ملی دراین بازی است.

مصاف ایران با ترکمنستان دومین بازی ایران در گروه A است و در صورت پیروزی 4 امتیازی خواهد شد و با امید به صعود به مرحله حذفی، در بازی با سوم به مصاف ازبکستان میزبان خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی