کشتی جام تورلیخانوف| زارع طلا گرفت، فیروزپور نقره‌ای شد


کشتی جام تورلیخانوف| زارع طلا گرفت، فیروزپور نقره‌ای شد

مسابقات اوزان 57 و 125 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تورلیخانوف بعنوان رنکینگ اتحادیه جهانی امروز (شنبه) در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات دو وزن نخست کشتی آزاد، امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و امیرحسین فیروزپور در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر 3 آکژان آیتبکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل محمدرسول رحیم اف از ازبکستان با نتیجه 15 بر 4 به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. فیروز پور در دیدار فینال مقابل باتیربک چاکولوف از اسلواکی با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع در دور نخست با نتیجه 9 بر 7 اولگ بولتین از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل لخاگواگرل مونختور از مغولستان با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. زارع در این دیدار با نتیجه 21 بر 10 از سد یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

رده بندی نفرات برتر اوزان 97 و 125 کیلوگرم به شرح زیر است:

97 کیلوگرم: 1- باتیربک ساکولوف (اسلواکی) 2- امیرحسین فیروزپور (ایران) 3- آکژان آیتبکوف (قزاقستان) و ماگومد ابراگیموف (ازبکستان)
125 کیلوگرم: 1- امیرحسین زارع (ایران) 2- یوسوپ باتیرمورزایف (قزاقستان) 3- لخاگواگرل مونختور (مغولستان) و موهیت (هند)

حسن یزدانی و کامران قاسم پور نمایندگان اوزان 86 و 92 کیلوگرم کشورمان از ساعت 9 صبح فردا (یکشنبه) به مصاف حریفان خود می روند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان