فرهاد به امارات برگشت/ رسمی؛ مجیدی سرمربی اتحاد کلبا شد


فرهاد به امارات برگشت/ رسمی؛ مجیدی سرمربی اتحاد کلبا شد

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال با عقد قراردادی رسمی به تیم اتحاد کلبا امارات پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی سرمربی محبوب آبی های پایتخت که توانست این تیم را پس از 9 سال به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر ایران برساند، با عقد قراردادی رسمی به تیم اتحاد کلبا امارات پیوست تا از فصل بعد هدایت این تیم را در ادنوک لیگ امارات به عهده بگیرد.

مجیدی که در زمستان سال قبل جایگزین محمود فکری شده بود، استقلال را برای دومین سال متوالی به نائب قهرمانی جام حذفی رساند و در رقابت های لیگ برتر نیز با آبی های پایتخت به رتبه سوم جدول رده بندی رسید. او لیگ یبست و یکم را از ابتدا به عنوان سرمربی استقلال آغاز کرد و در نهایت و با پشت سر گذاشتن یک فصل رویایی، با این تیم به قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر دست یافت.

چند روز پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ برتر، اخباری درخصوص احتمال جدایی فرهاد مجیدی از جمع آبی های پایتخت و حضور او در تیمی به نام اتحاد کلباء در لیگ امارات به گوش می رسید که سرانجام این مسئله با انتشار پستی در صفحه شخصی وی، قطعیت یافت و شب گذشته نیز باشگاه استقلال با انتشار پستی در صفحات رسمی خود، با جدایی سرمربی خود موافقت کرد.

عصر امروز تصویر مجیدی در کنار مدیران اتحاد کلباء امارات منتشر شد. در بیانیه این باشگاه اماراتی آمده است: مدیریت باشگاه فوتبال اتحاد کلباء بر اساس پیشنهاد کمیته فنی به سرپرستی محمد عبدالله الزعابی، عیسی بوصیم مربی و عادل محمد مشاور فنی، قراردادی را با فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی برای فصل آینده تکمیل کرد.

فرهاد به امارات برگشت/ رسمی؛ مجیدی سرمربی اتحاد کلبا شد

تیم فوتبال اتحاد کلباء فصل گذشته در رقابت های ادنوک لیگ امارات در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت. آنها طی 26 مسابقه موفق به کسب 28 امتیاز شدند.

تیم فوتبال اتحاد کلباء در فصل 2012 – 2013 به لیگ برتر امارات راه یاف و در همان فصل نیز دوباره به دسته پایین تر سقوط کرد. این اتفاق در دو صعود بعدی این تیم یعنی فصول 2014 – 2015 و 2016 – 2017 مجددا تکرار شد یعنی هر باز این تیم راهی دسته پایین تر می شد و در فصل صعود، دوباره لیگ دسته یک سقوط می کرد.

از فصل 2018 – 2019 که این تیم توانسته است در سطح نخست لیگ امارات حضور داشته و به دسته پایین تر سقوط نکند، رتبه اتحاد کلباء در لیگ 14 تیمی امارات به ترتیب یازدهم، یازدهم، هشتم و دهم بوده است و باید دید فرهاد مجیدی در این تیم چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه