قرائت دسته جمعی صلوات خاصه امام رضا(ع) در کانون های مساجد استان زنجان


قرائت دسته جمعی صلوات خاصه امام رضا(ع) در کانون های مساجد استان زنجان

اسلامی از قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) در 382 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد و افزود: این برنامه همزمان با شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) اجرا می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت برنامه های متعددی در کانون های مساجد پیش بینی شده است.

محسن اسلامی از برگزاری چهار جشن تکلیف برای دختران به سن تکلیف رسیده در شهرستان های زنجان، خدابنده، ماهنشان و خرمدره خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری کمیته امداد استان زنجان و در طول دهه کرامت اجرا می شود.

وی از قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) در 382 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد و افزود: این برنامه همزمان با شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) اجرا می شود.

اسلامی با اشاره اجرای خطبه عقد دهه کرامت با حضور خادمان آستان قدس رضوی در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان خاطرنشان کرد: این برنامه 18 خرداد اجرا می شود و از زوج های جوان عضو کانون های مساجد برای حضور در این برنامه دعوت خواهد شد.

وی ادامه داد: با همکاری شبکه خادمیاران حرم رضوی پنج ایستگاه صلواتی در این دهه دایر خواهد شد و در روز جمعه نیز مراسم دعای ندبه در جوار مزار شهدای گمنام زنجان با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برپا می شود.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک