باشگاه مغز | شهودی هستید یا تحلیلی؟ برای پاسخ این تصویر را نگاه کنید


این که چشم های شما به کدام حیوان سریع‌تر جذب شده است می تواند جزئیاتی درباره شخصیت شما آشکار کند.

عصر ایران - حیوانی که ابتدا در تصویر زیر خواهید دید، می تواند برخی از ویژگی های شخصیتی شما را آشکار کند. در تصویر دو حیوان قابل تشخیص هستند. نگاهی دقیق به آن و این که ابتدا کدام حیوان را تشخیص می دهید، می تواند اطلاعاتی را درباره ویژگی های شخصیتی و طرز فکر شما ارائه کند.

قطعا این تست و نظایر آن، نمی توانند جای آزمایش های مفصل علمی و روانشناسی که توسط متخصصان و به صورت فرد به فرد انجام می شوند را بگیرد، اما به طور خلاصه، می تواند پنجره ای به درون ذهن و شخصیت شما باشد. این تست از شینهوا اقتباس شده است.

باشگاه مغز | شهودی هستید یا تحلیلی؟ برای پاسخ این تصویر را نگاه کنید

پاسخ در پایین صفحه ارائه شده است.

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

باشگاه مغز | شهودی هستید یا تحلیلی؟ برای پاسخ این تصویر را نگاه کنید

میمون – اگر ابتدا متوجه میمون آویزان شده اید، سمت راست مغز شما فعال‌تر است. شما فردی خلاق و سرشار از ایده های نوآورانه هستید. در مواجهه با مشکلات بیشتر بر بینش و بصیرت خود متکی هستید تا تفکر انتقادی.

شما به خوبی می دانید که هر قدمی در زندگی برای شما درسی به همراه دارد و حتی شکست و از دست دادن، گامی به سمت تحقق اهدافتان است. برای شما طی مسیر اهمیت بیشتری از هدف دارد.

از آنجایی که رویاپرداز هستید، اغلب در سرزمین رویایی خود گم می شوید. از این رو، مهم است که هر از گاهی بررسی هایی واقع بینانه داشته و توجه بیشتری به دنیای واقعی اطراف خود داشته باشید.

از جمله ویژگی های شخصیتی شما می توان به تکانشی عمل کردن، احساساتی بودن، خلاق و هنرمند بودن، و رویاپردازی اشاره کرد.

باشگاه مغز | شهودی هستید یا تحلیلی؟ برای پاسخ این تصویر را نگاه کنید

ببر – اگر ابتدا متوجه سر ببر شده اید، سمت چپ مغز شما فعال‌تر است. شما فردی تحلیلگر، بسیار هدفمند و منظم هستید. زمانی که با مشکلی مواجه می شوید، به منطق و محاسبه‌گر بودن تمایل دارید.

با این وجود، گاهی اوقات چون می دانید تصمیمی که گرفته اید پس از تفکر زیاد بوده است، تمایل به قاطعیت در تصمیم و نظر خود دارید. از این رو، توصیه می شود گوش دادن به نظرات دیگران را فراموش نکنید.

از جمله ویژگی های شخصیتی شما می توان به انجام امور با برنامه ریزی، دقیق بودن، منطقی بودن، و واقع بین بودن اشاره کرد.

مطالعه دو مطلب زیر را نیز از دست ندهید:

*آنچه ابتدا می بینید می تواند ویژگی های شخصیتی شما را آشکار کند! (عکس) *تنها یک درصد افراد می توانند حیوان را پیدا کنند (تست سنجش هوش بصری)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید