ایسنا: پرسپولیس به همکاری با کارگزارش پایان می‌دهد


در فصل گذشته باشگاه پرسپولیس با شرکتی برای گارگزاری قرارداد همکاری امضا کرد که بر اساس ادعای مدیران وقت سرخ‌ها باید در این فصل 330 میلیارد تومان از تبلیغات روی پیراهن و تبلیغات محیطی کسب می‌کردند که این امر محقق نشد. بر اساس اعلام یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس، پرسپولیس درصدد فسخ یک طرفه قرارداد است اما به خاطر وجود بندهایی در قرارداد و احتمال...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا: 
پرسپولیس به همکاری با کارگزارش پایان می‌دهد

ایسنا نوشت: باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد خود را با شرکت کارگزارش فسخ کند.

در فصل گذشته باشگاه پرسپولیس با شرکتی برای گارگزاری قرارداد همکاری امضا کرد که بر اساس ادعای مدیران وقت سرخ‌ها باید در این فصل ۳۳۰ میلیارد تومان از تبلیغات روی پیراهن و تبلیغات محیطی کسب می‌کردند که این امر محقق نشد. روزی که مجید صدری به عنوان سرپرست وقت باشگاه با این شرکت قرارداد همکاری امضا می‌کرد، در مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه صراحتا اعلام کرد که شرکت کارگزار متعهد به پرداخت ۳۳۰ میلیارد تومان بابت استفاده از فضای تبلیغاتی پرسپولیس و همین‌طور اجرای تبلیغات محیطی در بازی خانگی این تیم شده است اما بر خلاف ادعای صدری بعدها مشخص شد عملا در قرارداد، تعهدی وجود ندارد.

قرارداد کارگزار پرسپولیس سه ساله امضا شد و حالا بر اساس همین قرارداد پرسپولیس باید دو سال دیگر با این شرکت همکاری کند اما شرایط کاری به گونه‌ای است که تمایلی برای همکاری از سوی پرسپولیس وجود ندارد.

بر اساس اعلام یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس، پرسپولیس درصدد فسخ یک طرفه قرارداد است اما به خاطر وجود بندهایی در قرارداد و احتمال محکومیت پرسپولیس در این راه دست به عصا حرکت می‌کند. مدیران پرسپولیس امیدوار هستند پس از پایان فصل، طی مذاکراتی با مدیران شرکت کارگزار، دوستانه و به دور از دعوای حقوقی قرارداد را اقاله کنند و به همکاری خود پایان دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار