اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس


اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس را در ادامه این مطلب بخوانید.

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس درحالی که در فضای مجازی برخی اخبار مبنی بر توافق باشگاه پرسپولیس با دانیال اسماعیلی فر منتشر می شود و به این بازیکن خوشامد می گویند اما امروز باشگاه پرسپولیس هیچ فعالیت نقل و انتقالاتی انجام نداده و هیچ توافق جدیدی با بازیکنان مورد نظر گل محمدی صورت نگرفته است.

پیش از این دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده در‌ تماس تلفنی با یحیی گل محمدی ابراز علاقه خود برای حضور در پرسپولیس را اعلام کردند اما استوری های حمایتی از رامین رضاییان و برخی پیام های منفی جهت دار در پیج شخصی اسماعیلی فر باعث شده تا این بازیکن امروز با انتشار مطلبی در اینستاگرامش اعلام کند با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده است.

در واقع دو دستگی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی باعث شده تا فعلا دانیال اسماعلی فر‌ از این تیم دور شود

سعید صادقی با ۱۴ پاس گل، رکورد تعداد پاس گل در تاریخ لیگ برتر را شکست و ۷ گل هم برای تیمش گل گهر سیرجان به ثمر رساند. با این آمار فوق العاده سعید صادقی در لیست خرید هر دو تیم بزرگ پایتخت قرار گرفته است. امیر قلعه نویی که به خاطر تیم ملی، قید استفاده از ستاره تیمش در بازی آخر را زد ناامیدانه از علاقه تیمش به حفظ سعید صادقی حرف زد اما در همین ارتباط شنیدیم سعید صادقی از کودکی طرفدار استقلال بوده و خودش تمایل دارد فصل آینده را در این تیم توپ بزند.

از طرفی یحیی گل محمدی که سابقه همکاری با صادقی را در تیم پدیده مشهد در کارنامه دارد نیز علاقه زیادی به خرید این وینگر سرعتی و تکنیکی دارد، اما سرخ‌ها کار سختی در جذب این بازیکن دارند.

باشگاه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات فوق العاده عمل کرده و تاکنون توانسته با بازیکنان فصل گذشته سپاهان اصفهان و البته یک گزینه غیرمنتظره به توافق نهایی برسد.

بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی برای پرسپولیس به پایان رسید که این تیم پس از پنج فصل قهرمانی متوالی، به رتبه دوم جدول بسنده کرد تا یحیی گل محمدی با این تیم طعم نایب قهرمانی را بچشد.

سرمربی پرسپولیس که از ابتدای فصل بارها بابت از دست دادن بازیکنان اصلی و کلیدی خود و انتقال آنها به تیم های دیگر ناراضی بود، پس از صحبت‌های اخیر با رضا درویش مدیرعامل باشگاه توانست درباره جذب بعضی از بازیکنان صاحب نام به توافق برسد.

درویش نیز مذاکره با بازیکنان مد نظر تیم را آغاز کرده تا بتواند دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و سامان فلاح را به پرسپولیس بیاورد.

شرایط سخت رضاییان در پرسپولیس

این بازیکن که برخلاف سکوهای ورزشگاه آزادی و فضای مجازی در درون تیم خیلی پرطرفدار نبود در طول فصل هم با محمد عمری وینگر جوان و ارومیه ای پرسپولیس هم اتاق می شد!

درهمین ارتباط شنیدیم این اواخر و پس از مصاحبه تلویزیونی رامین رضاییان و زیر سئوال بردن برخی بازیکنان پرسپولیس، چند بازیکن این تیم حتی سلام و علیک هم با همبازی مشهور خود نمی کردند.

برای صحت این ادعا کافی است نگاهی به شادی گل بازیکنان پرسپولیس در بازی با فجرسپاسی شیراز بیندازید که سرخپوشان درحالی که رامین برای شرکت درشادی به آنها نزدیک شده بود به او محل نگذاشته و اجازه ندادند شریک شود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس