قالیباف درگذشت پیشکسوت سینما و تلویزیون را تسلیت گفت


قالیباف درگذشت پیشکسوت سینما و تلویزیون را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مهدی صباغی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا از اداره کل اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی، محمد باقر قالیباف روز یکشنبه در پیامی درگذشت مهدی صباغی، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

در متن پیام رییس مجلس شورای اسلامی آمده است: درگذشت هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو آقای مهدی صباغی موجب تاسف گردید. ایشان به‌عنوان چهره‌ای توانمند و بااخلاق طی چند دهه فعالیت و نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌ها و صداپیشگی در برنامه‌های رادیویی و همچنین خاطرات رزمندگان از اجرای تئاتر و نمایش توسط این هنرمند فقید در جبهه‌ها، از مقبولیت و رضایتمندی در نزد همگان برخوردار بود و باهمین روحیه مردم‌داری تا آخرین روزهای عمر به تلاش و هنرآفرینی اهتمام‌ داشت.

رییس مجلس شورای اسلامی در این پیام خاطرنشان کرد: ضمن عرض تسلیت به مردم هنردوست کشورمان و استان خراسان رضوی، دوستان و خانواده محترم‌، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، مهدی صباغی، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون، شامگاه پنج‌شنبه (۱۲ خرداد) پس از تحمل سالها بیماری در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند خراسانی در طول فعالیت هنری خود در نمایش بلبل سرگشته، سینمایی‌های طوبا، سایه خیال، آسمان هشتم، سریال‌های پلیس جوان، راه بی پایان، عقیق، سلام و در نمایش‌های رادیویی بسیاری به ایفای نقش پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس