لیورپول جایگزین سادیو مانه را انتخاب کرد


لیورپول جایگزین سادیو مانه را انتخاب کرد

بر اساس ادعای کریستین فالک، خبرنگار مطرح آلمانی، باشگاه لیورپول برای جایگزینی سادیو مانه به دنبال جذب کریستین پولیسیچ از چلسی است.

به گزارش "ورزش سه"، شایعات پیرامون آینده لواندوفسکی در بایرن همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که تصمیم او برای جدایی از این باشگاه جدی است. قرارداد لوا با بایرن تا سال 2023 ادامه دارد اما او در پایان این فصل اعلام کرد که قصد جدایی از این باشگاه را دارد و بسیاری از تمایل او برای پیوستن به بارسا خبر دادند. همین موضوع باعث شد که باشگاه بایرن به دنبال جذب جانشینی برای این ستاره لهستانی باشد و اصلی‌ترین گزینه آنها سادیو مانه است که ظاهرا قصد جدایی از لیورپول و پیوستن به این تیم را دارد.

لیورپول جایگزین سادیو مانه را انتخاب کرد

از طرف دیگر سادیو مانه دو روز پیش بعد از دیدار تیم ملی کشورش اظهارنظری جنجالی و عجیب را مطرح کرد؛ جایی که ستاره سنگالی در واکنش به شایعات جدایی از لیورپول گفت: "من به لیورپول و هوادارانش احترام می‌گذارم ولی وقتی شصت تا هفتاد درصد از سنگالی‌ها خواهان جدایی من از لیورپول هستند من هر کاری که آنها بخواهند انجام می‌دهم."

اگرچه مانه شب گذشته دوباره مصاحبه دیگری انجام داد و تاکید کرد که آن حرف ها را به شوخی مطرح کرده و به لیورپول و هوادارانش احترام می گذارد اما در عین حال شایعات پیرامون جدایی از این باشگاه انگلیسی را هم تکذیب کرد. در حقیقت تمام شواهد و گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن در تابستان پیش رو آنفیلد را ترک خواهد کرد.

لیورپول جایگزین سادیو مانه را انتخاب کرد

قطعاً در صورت جدایی سادیو مانه این باشگاه به دنبال یک جایگزین مناسب برای این بازیکن خواهد رفت. در همین راستا کریستین فالک، خبرنگار مطرح آلمانی، مدعی شده که باشگاه لیورپول برای جایگزینی مانه به دنبال جذب کریستین پولیسیچ از چلسی است. ستاره آمریکایی در فصلی که گذشت یک بازیکن ثابت در ترکیب تیم توماس توخل نبود و اصلا بعید نیست که در صورت انتقال عثمان دمبله به استمفورد بریج، پولیسیچ نیز ساز جدایی کوک کند و راهی آنفیلد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل