10 تا از جذاب ترین بازیگر زن و مدل ترکیه ای!


10 تا از جذاب ترین بازیگر زن و مدل ترکیه ای!

زنان زیبا در سراسر جهان یافت می شوند. ترکیه یکی از کشورهایی است که بهترین زنان در جهان را دارد. به عنوان "زیبایی در چشمان بیننده نهفته است".

یافتن زیباترین تاپ در میان تمام زنان زیبا کار بسیار سختی است. اما در اینجا ما لیست خود را فقط به بازیگران زن محدود کردیم. اگرچه انتخاب 10 بازیگر زن برتر از بین بسیاری از خانم های جذاب نیز بسیار سخت است. اما همچنان در زیر به 10 بازیگر زن برتر ترکیه اشاره کرده ایم. اینها تعدادی از زیباترین زنان ترکیه هستند.

10. Neslihan Atagül

10 تا از جذاب ترین بازیگر زن و مدل ترکیه ای!

NESLİHAN در لیست زیبا ترین بازیگران زن ترکیه ای رتبه دهم را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که او یکی از زیباترین زنان ترکیه و بازیگر و مدل بسیار معروف است. او به خاطر نقش های شگفت انگیزش در سریال Kara Sevda که یک سریال اینترنتی ترکی است، شناخته می شود. Kara Sevda یکی از موفق ترین سریال های ترکی است که در بیش از 110 کشور به فروش می رسد. کارا سودا جایزه بین المللی گرمی را برای NESLİHAN ATAGÜL دریافت کرد. بازیگری و مدلینگ او فقط افسانه است و او آنقدر زیبا است که زیبایی او را نمی توان با کلمات توضیح داد.

9. Dilan Çiçek Deniz

10 تا از جذاب ترین بازیگر زن و مدل ترکیه ای!

دیلان دارنده عنوان مسابقه زیبایی است. او تاج Miss Universe ترکیه 2014 را به دست آورد و همچنین نماینده ترکیه در مسابقه Miss Universe 2014 بود. دیلان بازیگر و مدل ترکیه ای بسیار شگفت انگیز و با استعداد است. او یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن ترکیه در سال 2021 محسوب می شود. حس مد عالی و زیبایی باورنکردنی او باعث شده است که او در صنعت ترکیه بسیار مشهور شود. بازی او در سریال معروف ترکی 20 داکیکا، نامزدی چهل و دومین جایزه بین المللی امی را به او داد.

8. Oyku Karayel

10 تا از جذاب ترین بازیگر زن و مدل ترکیه ای!

اویکو یک بازیگر بسیار سخت کوش و بسیار با استعداد ترکیه است و در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی زیادی کار کرده است. چشمان آبی او نشانه زیبایی اوست و چشمانش می تواند هر کسی را به خود جذب کند. او همچنین به عنوان یک علاقه مند به سفر شناخته شده است. اویکو همچنین به خاطر شخصیت بسیار مهربان و دوست داشتنی اش مشهور است. او برای نقش‌هایش در فیلم‌ها و نمایش‌هایی مانند عشق پول سیاه، Muhtesem Yüzyil: Kösem، Ethos و Kuzey Güney بسیار مشهور است.

7. Burcu Biricik

10 تا از جذاب ترین بازیگر زن و مدل ترکیه ای!

ما نمی‌توانیم Burcu Özberk را در فهرست کوتاه‌ترین بازیگران زن ترک از دست بدهیم. Burcu Özberk یک بازیگر بسیار دوست داشتنی و مشهور در ترکیه است. من کلماتی برای تعریف زیبایی باورنکردنی او ندارم و هیچ کس نمی تواند زیبایی او را نادیده بگیرد. او جایزه پروانه طلایی را در سال 2020 با بازی عالی خود در کمدی رمانتیک ترکی معروف جهان، AfiliAʂk (عشق ستاره ای) دریافت کرد. او عملکرد قدرتمند خود را در مجموعه‌ای از برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها مشخص کرده است که او را به یک بازیگر فوق‌العاده با استعداد و همچنین یکی از زیباترین زنان تبدیل می‌کند.

6. Melisa Döngel

10 تا از جذاب ترین بازیگر زن و مدل ترکیه ای!

نام کامل او Melisa Orlova-Döngel است. او یک بازیگر افسانه و فوق العاده با استعداد تلویزیون و یک مدل شگفت انگیز است. او تعداد زیادی طرفدار با 3.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. و او بیشتر به خاطر نقش قدرتمندش در نقش "دنیز چلیک" در سریال درام ترکی Bizim Hikaye شناخته می شود. چشمان سبز زیبا، موهای قهوه‌ای و بدن باریک او را بسیار جذاب و همچنین یکی از جذاب‌ترین زنان ترک در سال 2021 کرده است. او برای برخی از برندهای پیشرو در صنعت مدل‌سازی شده است.

5. Gamze Erçel

10 تا از جذاب ترین بازیگر زن و مدل ترکیه ای!

یک ملکه زیبایی، مدل فوق العاده، کارآفرین و ملکه شبکه های اجتماعی و همچنین یک وبلاگ نویس. یک زن عناوین زیادی دارد، او بسیار زیبا و فوق العاده با استعداد است. او طرفداران زیادی از 4.4 میلیون فالوور اینستاگرام دارد. او یک مدل برجسته برای برخی از برندهای مد در ترکیه است. اندام باریک و چشمان فندقی زیبای او علامت تجاری زیبایی اوست. او با بازی در سریال درام رمانتیک ترکیه ای در نقش زاهده به شهرت رسید. او بازی های خیره کننده بسیاری در مجموعه ای از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی ترکیه ای دارد.

4. Selen Soyder

10 تا از جذاب ترین بازیگر زن و مدل ترکیه ای!

نام کامل او موکرم سلن سویدر است. او دارنده عنوان Miss World ترکیه در سال 2007 و همچنین نماینده کشورش در Miss World 2007 است. سلن سویدر بازیگر، مدل و فعال اجتماعی مشهور ترکیه است. او یکی از موفق ترین و جذاب ترین بازیگران زن ترکیه ای است. حرفه بازیگری موفق او همچنین به او کمک کرده تا دارایی خالص عظیمی در حدود 5 میلیون دلار داشته باشد. نقش های فوق العاده او در Lale Devri، Reaksiyon و Hanginiz باعث شهرت او در ترکیه شد.

3. Esra Bilgiç

10 تا از جذاب ترین بازیگر زن و مدل ترکیه ای!

نقش اصلی او در نقش Halime Hatun در مجموعه تلویزیونی ماجراجویی تاریخی ترکیه Diriliş: Ertuğrul استعداد شگفت انگیز او را در معرض دید جهانیان قرار داد و او همچنین در بسیاری از سریال های ترکی بازی کرده است. او زیباترین زن است و همچنین به عنوان یکی از باحال ترین زنان جهان شناخته می شود. نقش های فوق العاده او در سریال های مختلف موفقیت باورنکردنی و جوایز زیادی را برای او به ارمغان آورد. او دارای طرفداران زیادی با 6.3 میلیون دنبال کننده است. او دارای چشمان قهوه ای زیبا و اندامی باریک است. و آنقدر زیبا به نظر می رسد که من کلماتی برای تعریف زیبایی او ندارم.

2. Hande Erçel

10 تا از جذاب ترین بازیگر زن و مدل ترکیه ای!

هانده پر دنبال کننده ترین زن ترک در اینستاگرام است. او 25.4 میلیون دنبال کننده از طرفداران زیادی دارد. و همچنین، او بر کل صنعت سرگرمی ترکیه حکومت می کند. او کار بازیگری را از طریق تبلیغات تلویزیونی و نقش افسانه‌ای به نام حیات اوزون در سریال کمدی رمانتیک ترکی معروف به Aʂk Laftan Anlamaz آغاز کرد. مجلات برتر جهان زیبایی او را به عنوان زیباترین زن در سال 2021 معرفی کردند. او سفیر برندهای معتبر در صنعت L'Oreal Paris Turkey و De-facto است. و او هم بر صنعت سرگرمی و هم بر میلیون ها قلب حکومت می کند. هانده همچنین در فهرست زیباترین دختران ۲۰۲۱ فهرست شگفت‌انگیز مقام اول را دارد.

1. Fahriye Evcen

10 تا از جذاب ترین بازیگر زن و مدل ترکیه ای!

نام کامل او Fahriye Evcen Özçivit است. فاهریه یک بازیگر زیبا و فوق العاده با استعداد ترکیه است. او طرفداران زیادی با حدود 12.3 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او یک هنرپیشه آلمانی-ترک است و نقش های اصلی او در نقش نکلا تکین در سریال Yaprak Dökümü و فریده در سریال ترکی Çalıkuşu است. فاهریه بازیگر پیشرو در صنعت ترکیه است. بازی موفق او شهرت زیادی به او داد. او همچنین یک کارآفرین مشهور است. در اینجا بازیگری او را به سمت کسب جوایز زیادی سوق داد و فیلم های او نیز موفقیت های چشمگیری داشته است. او همچنین یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن ترکیه محسوب می شود. همچنین، او در صدر فهرست جذاب ترین زنان ترکیه قرار دارد. و من فکر می کنم ما کلماتی برای تعریف زیبایی باورنکردنی او نداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403