سرود سلام فرمانده هزاران دهه نودی در آسمان قرچک طنین انداز شد


سرود سلام فرمانده هزاران دهه نودی در آسمان قرچک طنین انداز شد

قرچک - ایرنا - همزمان با سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 مردم دشت ورامین، هزاران کودک و نوجوان دهه هشتادی و نودی شهرستان قرچک، سرود سلام فرمانده را همخوانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هزاران کودک و نوجوان دهه هشتادی و نودی شهرستان قرچک روز یکشنبه با حضور در ورزشگاه شهدای هفتم تیر قرچک، با همراهی ابوذر روحی سراینده سرود سلام فرمانده، صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با همخوانی این سرود حماسی به نمایش گذاشتند.
در این مراسم با شکوه که با حضور محسن منصوری استاندار تهران برگزار شد، نسل‌های مخلتف انقلاب، زن و مرد، پیرو جوان، کودک و خردسال درکنار هم سرود سلام فرمانده را همخوانی کردند تا ثابت کنند انقلابی که به برکت اتحاد و همدلی احاد مردم در سایه‌سار ولایت فقیه شکل گرفته، با همدلی و همراهی همه مردم و مسئولان قله‌های پیشرفت و ترقی را طی می‌کند.
کودکان و نوجوانان قرچکی با در دست گرفتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، با شور و حرارت این سرود حماسی را خواندند تا ثابت کنند که شور انقلابی شهدایی که خونشان در ۱۵ خرداد سال ۴۲ سنگفرش‌های قرچک را رنگین کرد، در روح و جان آنان دمیده و با آن که آنان انقلاب اسلامی را درک نکرده‌اند، اما به درستی به ارزش‌های آن واقفند.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی تهیه و منتشر شد که به سرعت مورد توجه عموم اقشار جامعه قرار گرفت.
این سرود زیبا برای نخستین بار در مسجد جمکران توسط گروه سرود ۳۱۳ نفری به مناسبت نیمه شعبان اجرا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!