تام کروز به رکورد تاریخی رسید / فروش 400 میلیون دلاری تاپ گان در 2 هفته


دنباله فیلم اکشن و ماجراجویانه «تاپ گان» با حضور «تام کروز» در دومین هفته اکران به فروش 185 میلیون دلار در آمریکا و 205 میلیون دلاری در گیشه بین‌المللی دست یافته و به‌زودی فروش خود را از مرز 400 میلیون دلار عبور خواهد داد. «تاپ گان: ماوریک» محصول پارامونت و اسکای‌دنس، در حال حاضر بزرگترین موفقیت حرفه‌ای «جوزف کوشینسکی» کارگردان فیلم است که پیش از...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تام کروز به رکورد تاریخی رسید / فروش 400 میلیون دلاری "تاپ گان" در 2 هفته

ایسنا: فروش فیلم اکشن «تاپ گان: ماوریک» با نقش‌آفرینی «تام کروز» در گیشه جهانی به‌زودی از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور خواهد کرد.

به گزارش اسکرین، دنباله‌ فیلم اکشن و ماجراجویانه «تاپ گان» با حضور «تام کروز» در دومین هفته اکران به فروش ۱۸۵ میلیون دلار در آمریکا و ۲۰۵ میلیون دلاری در گیشه بین‌المللی دست یافته و به‌زودی فروش خود را از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور خواهد داد.

«تاپ گان: ماوریک» محصول پارامونت و اسکای‌دنس، در حال حاضر بزرگترین موفقیت حرفه‌ای «جوزف کوشینسکی» کارگردان فیلم است که پیش از این در سال ۲۰۱۳ در فیلم علمی تخیلی «فراموشی» با کروز همکاری داشته است.

در فیلم جدید «تاپ گان» که نمره سینمایی (Cinema Score) عالی «A+» را دریافت کرده علاوه بر «تام کروز» بازیگرانی چون «مایلز تلر»، «جنیفر کانلی»، «جان هام»، «گلن پاول»، «لوئیس پولمن»، «دنی رامیرز»، «مونیکا باربارو»، «اِد هریس» و «وال کیلمر» نیز در نقش مرد یخی بازی می‌کنند.

این فیلم امسال در بخش نمایش‌های ویژه جشنواره کن نیز به نمایش گذاشته شد که با اعطای جایزه نخل طلای افتخاری به «تام کروز» همراه شد.

داستان فیلم «تاپ گان: ماوریک» درباره «پیت میشل» (تام کروز) است که پس از ۳۰ سال فعالیت به عنوان خلبان برتر نیروی دریایی، در معرض یک آزمایش جدید قرار می‌گیرد.

قسمت اصلی فیلم «تاپ گان» به کارگردانی «تونی اسکات» در سال ۱۹۸۶ به سینما آمد و با فروش جهانی ۳۵۰ میلیون دلار، به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد.

مدیران بین‌المللی پارامونت پیکچرز آخرین درآمدهای منطقه این فیلم را اعلام کردند که بریتانیا با ۳۵.۴ میلیون دلار، فرانسه با ۱۵.۷ میلیون دلار و استرالیا با ۱۵.۲ میلیون دلار بهترین عملکرد را داشتند و ژاپن ۱۵.۲ میلیون دلار، خاورمیانه ۹.۷ میلیون دلار، آلمان ۹ میلیون دلار، برزیل ۷ میلیون دلار، مکزیک ۶.۱ میلیون دلار و ایتالیا ۶.۱ میلیون دلار دیگر بازارهای موفق این فیلم سینمایی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید