واکنش بیل به تعویق بازنشستگی‌اش و صعود ولز به جام جهانی 2022


واکنش بیل به تعویق بازنشستگی‌اش و صعود ولز به جام جهانی 2022

کاپیتان تیم ملی ولز هیجان بالای خود پس از صعود این تیم به جام جهانی 2022 را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از «میرر»، گرت بیل پس از صعود تیم ملی فوتبال ولز به جام جهانی 2022 قطر با شکست اوکراین اظهار داشت: بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ولز را گرفتیم. هیجان‌زده هستیم و می‌توانید ببینید هواداران نیز همین شرایط را دارند. ما به جام جهانی می‌رویم و این همان رؤیای ماست.

«از زمانی که به تیم ملی آمدیم، برای رسیدن به این هدف جنگیدیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: این کار را برای هواداران فوق‌العاده‌مان انجام دادیم و واژه‌ها نمی‌توانند حس ما را بیان کنند. بسیار خوشحال هستم و نمی‌توانم صحبت کنم.

کاپیتان تیم ملی ولز که در دیدار رئال مادرید با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان نرفت، درباره اینکه برابر اوکراین توانست بازی کند، گفت: بازی کردن در این شرایط دشوار بود. به دلیل درد کمر، چهار هفته بود که این کار را انجام نداده بودم. خوشحالم که توانستم بازی کنم و در به ثمر رسیدن گل دخالت داشتم. پیروزی و صعود به جام جهانی از هر چیزی مهم‌تر بود.

بیل پس از هشت سال حضور در جمع کهکشانی‌ها، رسماً به کار خود در رئال مادرید پایان داد. وی در پاسخ به این پرسش که صعود به جام جهانی، بازنشستگی او را چقدر به تعویق می‌اندازد، خاطرنشان کرد: برای مدت کمی (با خنده)!

ولز در گروه B جام جهانی 2022 با ایران، انگلیس و آمریکا همگروه است و روز چهارم آذر، مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر