ستاره لیگ برتری بخاطر همسرش پرسپولیسی می‌شود


ستاره لیگ برتری بخاطر همسرش پرسپولیسی می‌شود

بحث حضور دانیال اسماعیلی‌فر در پرسپولیس از حدود دو سال پیش مطرح شد اما این بازیکن که حتی آن زمان با سرخپوشان به توافق هم رسیده بود، درنهایت به سپاهان اصفهان رفت تا پروژه حضورش در این تیم تهرانی منتفی شود.

بحث حضور دانیال اسماعیلی‌فر در پرسپولیس از حدود دو سال پیش مطرح شد اما این بازیکن که حتی آن زمان با سرخپوشان به توافق هم رسیده بود، درنهایت به سپاهان اصفهان رفت تا پروژه حضورش در این تیم تهرانی منتفی شود. با این همه اما یحیی گل‌محمدی همچنان خواهان جذب این بازیکن است تا اسماعیلی‌فر بتواند پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن کند.

در روزهای اخیر، صحبت‌هایی مبنی بر توافق پرسپولیس با اسماعیلی‌فر در رسانه‌ها مطرح شد، اما پس از حواشی به وجود آمده درباره رامین رضائیان، این بازیکن روز گذشته در صفحه شخصی خود متنی منتشر کرد مبنی بر اینکه جز با باشگاه سپاهان با هیچ باشگاه دیگری مذاکره نکرده است و این در حالی است که مذاکراتی بین او و پرسپولیس صورت گرفته بود، اما اینکه اسماعیلی‌فر چرا دست به تکذیب زده بود، موضوعی است که به حواشی ایجاد شده در خصوص رامین رضائیان برمی‌گشت.

ستاره لیگ برتری بخاطر همسرش پرسپولیسی می‌شود

با این همه به نظر می‌رسد موضوع انتقال دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس در مراحل پایانی قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن بالاخره در تیم نایب قهرمان دوره اخیر لیگ برتر زیر نظر گل‌محمدی کار خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه سپاهان هم تمایل دارد تا اسماعیلی‌فر را در تیم خود نگه دارد، اما احتمال حضور این بازیکن در پرسپولیس بسیار بیشتر از ماندن او در سپاهان به حساب می‌آید.

از طرف دیگر، خانم ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی‌فر که بازیکن تیم والیبال زنان ذوب‌آهن بوده، به احتمال فراوان در فصل آینده لیگ بانوان راهی تیم سایپا خواهد شد که این موضوع می‌تواند بحث حضور اسماعیلی‌فر در تهران را به واقعیت نزدیک کند. همسر اسماعیلی‌فر که از بازیکنان مطرح والیبال بانوان به حساب می‌آید، احتمالا فصل آینده در تهران حضور خواهد داشت تا همچون همسرش حضور در تیمی تهرانی را تجربه کند. این گمانه‌زنی‌ها در حالی است که چملانیان مدعی است فعلا تیم آینده خود را انتخاب نکرده است.

با این همه از آنجایی که فصل نقل و انتقالات اما و اگرهای زیادی دارد، باید منتظر ماند و دید که آیا اسماعیلی‌فر بالاخره پای قرارداد با باشگاه پرسپولیس خواهد نشست و آن را امضا می‌کند یا اینکه یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی باز هم مانع از این انتقال جذاب خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی