تیگو 7 پرو با رنگ‌ بندی جدید از سوی چری معرفی شد


تیگو 7 پرو با رنگ‌ بندی جدید از سوی چری معرفی شد

بهبود وضعیت اقتصادی چین و پیشرفت چشمگیر این کشور طی دو دهه گذشته، سبب شده است تا سلیقه مشتریان در این کشور تغییر کند. اکنون مشتریان جوان چینی با چند آپشن راضی نمی‌شوند و برای جلب نظر مثبت آن‌ها باید تاکتیک‌های مختلف بازاریابی را به کار گرفت. چری...

بهبود وضعیت اقتصادی چین و پیشرفت چشمگیر این کشور طی دو دهه گذشته، سبب شده است تا سلیقه مشتریان در این کشور تغییر کند. اکنون مشتریان جوان چینی با چند آپشن راضی نمی‌شوند و برای جلب نظر مثبت آن‌ها باید تاکتیک‌های مختلف بازاریابی را به کار گرفت. چری نیز در همین راستا ترکیب رنگی جدیدی را برای خودروهای خودش از جمله تیگو 7 پرو اعمال کرده است.

نسخه خاص و تولید محدود تیگو 7 پرو در چین با نام Ruihu 7 plus شناخته می‌شود که از ترکیب رنگ‌های خاکستری و سبز برای آن استفاده شده است. اکثر بدنه خودرو خاکستری رنگ است اما قسمت‌هایی همچون زیر سپر و قسمت پایینی درب‌ها سبز رنگ هستند. طراحی قسمت جلوی ماشین نیز عریض‌تر، تهاجمی‌تر و پرانرژی‌تر است. طراحان چری سعی کرده‌اند تا ظاهر چراغ‌ها را در این نسخه خاص به سمت سه بعدی بودن سوق دهند. استفاده از کالیپرهای ترمز سبز رنگ نیز به افزایش حس اسپرت خودرو کمک کرده است.

تیگو 7 پرو با رنگ‌ بندی جدید از سوی چری معرفی شدتیگو 7 پرو

ترکیب رنگی خارجی در نمای داخلی خودرو نیز اعمال شده است. کابین خودرو به طور کلی خاکستری و مشکی رنگ است و نوارهای سبز روشن ظرافت خاصی به آن بخشیده‌اند. تیگو 7 پرو به صفحه نمایش عریض 24.6 اینچی همانند مدل استاندارد مجهز است و تنظیم قسمت تهویه آن نیز به صورت دیجیتالی صورت می‌گیرد. تنها تفاوت‌های این مدل با نسخه استاندارد تیگو 7 پرو در بخش ظاهری است و قوای فنی خودروها مشابه یکدیگر است. چری نسخه خاص و تولید محدود تیگو 7 پرو را برای مدت شش ماه به فروش خواهند رساند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!