جزییات جدید از بیمه تکمیلی رانندگان منتشر شد + سند


جزییات جدید از بیمه تکمیلی رانندگان منتشر شد + سند

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: وضعیت بیمه تکمیلی رانندگان تا پایان خرداد حل و فصل خواهد شد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد حمداللهی افزود : قرارداد رانندگان با کانون شرکت ها بوده و سازمان راهداری فقط نقش سیاست گذاری را برعهده دارد و چندین سال است مشکل میان کانون شرکت ها، کانون...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد حمداللهی افزود : قرارداد رانندگان با کانون شرکت ها بوده و سازمان راهداری فقط نقش سیاست گذاری را برعهده دارد و چندین سال است مشکل میان کانون شرکت ها، کانون رانندگان و بیمه وجود دارد و تعدادی از رانندگان هنوز نتوانستند حق بیمه تکمیلی خود را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد : به طور مثال در روزهای منتهی به پایان قرارداد بیمه تکمیلی ، عده ای از رانندگان برای دریافت خدمات درمانی مراجعه می کنند اما پرونده درمانی خود را در اختیار بیمه قرار نمی دهند و چون زمان و تاریخ پایان قراردادها با هم تداخل پیدا می کند به همین جهت ، جزو معوقات باقی می ماند .

مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای کشور در ادامه گفت: پروندهایی که از سال ۱۳۹۷ باقی مانده است تا پایان خرداد حسابرسی می شود .

گفتنی است از سال ۱۳۹۷ معوقات بیمه تکمیلی رانندگان همچنان باقی مانده است، این در حالیست که بارها رانندگان در نامه های متعدد و با تشکیل جلسه کمیته راهبری، از مسئولان سازمان راهداری خواستار رفع این مشکل شده اند.

جزییات جدید از بیمه تکمیلی رانندگان منتشر شد + سند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو