بی ام و M8 استیون دینان با قدرت 900 اسب بخار، زیبای بی‌رحم!


بی ام و M8 استیون دینان با قدرت 900 اسب بخار، زیبای بی‌رحم!

وقتی صحبت از محصولات تیون شده بی ام و باشد فکر نمی‌کنیم هیچ‌کسی بهتر از استیو دینان عمل کند. در طول سال‌های گذشته او رویدادهای رسانه‌ای خاصی را برای شرکت تیونینگ خود یعنی کاربان برگزار کرده است. به عنوان بخشی از این رویداد رسانه‌ای، دینان بی‌ام‌و M8 کامپتیشن 900 اسب بخاری خود را به نمایش … The post بی ام و M8 استیون دینان با قدرت 900 اسب بخار،...

وقتی صحبت از محصولات تیون شده بی ام و باشد فکر نمی‌کنیم هیچ‌کسی بهتر از استیو دینان عمل کند. در طول سال‌های گذشته او رویدادهای رسانه‌ای خاصی را برای شرکت تیونینگ خود یعنی کاربان برگزار کرده است. به عنوان بخشی از این رویداد رسانه‌ای، دینان بی‌ام‌و M8 کامپتیشن ۹۰۰ اسب بخاری خود را به نمایش می‌گذارد. البته این اولین باری خواهد بود که خود دینان پشت فرمان می‌نشیند و محصولی احساس‌برانگیز را معرفی می‌کند.

بی ام و M8 استیون دینان با قدرت 900 اسب بخار، زیبای بی‌رحم!

همانند تمامی خودروهای دینان، این بی‌ام‌و M8 کامپتیشن برای سواری راحت طراحی شده است؛ بنابراین علیرغم پرفورمنسی قابل‌توجه و ارتفاع کمتر از سطح زمین، M8 ظاهراً سواری زیبایی دارد. راب دام، مجری اسبق تاپ گیر آمریکا این خودرو را رانده و به شدت از آن تعریف می‌کند. دینان همچنین به سایر جزئیات این خودروی جذاب می‌پردازد. حالا به قدرت می‌رسیم. بی‌ام‌و M8 کامپتیشن استاندارد خودروی توانایی است چراکه پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی آن قدرت ۶۱۷ اسبی تولید می‌کند؛ اما M8 کامپتیشن دینان قدرت ۹۰۰ اسبی در فلایویل تولید می‌کند که دلیل آن نرم‌افزار تیونینگ پیشرفته و البته مبدل‌های گرمایی بزرگ است که گرما را از پیشرانه بیرون می‌کشند.

بی ام و M8 استیون دینان با قدرت 900 اسب بخار، زیبای بی‌رحم!

این خودرو هم در جاده و هم در پیست پرفورمنس فوق‌العاده‌ای دارد اما درعین‌حال به عنوان یک گرند تورینگ لوکس هم عمل می‌کند. اگر نگاهی به کارهای برجسته‌ترین مهندسان خودرویی تاریخ همچون گوردون مورای و کالین چپمن بیندازید خواهید فهمید آن‌ها خودروهای خشکی تولید نکرده‌اند. این دسته از مهندسان خودروهایی محکم اما پایدار تولید کرده‌اند و این دقیقاً همان کاری است که استیون دینان با M8 کامپتیشن می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟