بازدید میدانی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از ورزشگاه 5000 نفری نصیرشهر رباط کریم


بازدید میدانی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از ورزشگاه 5000 نفری نصیرشهر رباط کریم

رباط کریم- ایرنا -مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و هیات همراه ضمن حضور در شهرستان رباط کریم، از زمین ورزشگاه 5000 نفری نصیرشهر و از پروژه چمن مصنوعی روستای وهن‌آباد بازدید کردند.

به گزارش ایرنا ، در بازدید علی جوادی مدیرکل که با همراهی کرمعلی ایرجی معاون توسعه امور ورزش، مصطفی نکو لعل آزاد مسئول پیگیری امور شهرستان های غرب تهران، حسین رحیمی پور مدیرروابط عمومی اداره کل و ابراهیم سلیمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم انجام شد، پس از بررسی‌های میدانی، نواقص و ایرادات این پروژه ها برای پیگیری در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جریان این بازدیدها، بر رفع نواقص فنی استادیوم پنج‌هزارنفری نصیرشهر تاکید کرد و گفت: سند مالکیت این استادیوم سریعا تعیین تکلیف و صادر شود و بعد از تحویل نقشه تیپ استادیوم از طرف اداره‌کل، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم پیگیری اخذ سند را انجام دهند.

علی جوادی از ضرورت ثبت سمن‌های شهرستان رباط‌کریم گفت و افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم باید در سه ماه آتی موضوع ثبت سمن‌ها را پیگیری و تا حدود ۲۰ سمن را به ثبت برساند و با حمایت امام‌ جمعه نصیرشهر پیگیری احداث خانه جوان را انجام دهد.

بازدید میدانی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از ورزشگاه 5000 نفری نصیرشهر رباط کریم

وی به فعال‌سازی واحدهای صنعتی برای حمایت از ورزشکاران و ورزش شهرستان رباط‌کریم اشاره کرد و گفت: در این ارتباط می توان واحدی داخلی و غیررسمی ایجاد کرد به‌عنوان دفتر ارتباط صنعت و ورزش در شهرستان تا واحدهای صنعتی را در موضوع ورزش فعال کرد. ضمن آنکه برای یک نفر به‌عنوان پیگیری کننده موضوع ابلاغ زده شود تا واحدهای صنعتی را شناسایی و با برگزاری جلسات، تشویق به فعالیت در غرصه ورزش و حمایت از ورزشکاران کند.

مدیرکل بر برگزاری جلسه با حضور ورزشکاران شاخص هیات‌های ورزشی و ورزشکاران این شهرستان، پیگیری اخذ مجوز و پروانه باشگاه‌داران، موضوع استعدادیابی با همکاری آموزش‌وپرورش و شهرداری تاکید کرد و ادامه داد: به‌جای بحث تجاری سازی ورزشی ورزشگاه نسیم‌شهر با پیگیری آقای آزاد بدنبال معرفی پیمانکار و سرمایه‌گذار باشید و حمایت از ورزش شهرستان بویژه در رشته‌هایی که فعلاً جایگاه قهرمانی در سطح استانی و ملی دارند را با هماهنگی معاونت توسعه امور ورزش اداره کل در دستور کار قرار دهید. روند بازرسی‌های مستمر از باشگاه‌های ورزشی را انجام دهید و نظارت مستمر و مانیتورینگ ورزشگاه‌ها را پیگیری کنید و به‌مرور در تمام ورزشگاه‌ها دوربین نصب شود.

وی همچنین خواستار حمایت از پیش‌کسوتان ورزشی و ورزشکاران بازنشسته شد و گفت: این دو مهم را در دستور کارتان قرار دهید؛ نشست‌های مستمری به‌صورت ماهانه با برخی از آنان داشته باشید و از نظرات و دیدگاه های شان برای پیشرفت ورزش استفاده ‌کنید. در همین راستا، پیوست فرهنگی تربیتی برای ورزش شهرستان را با همکاری امام جمعه و نهادهای فرهنگی مثل آموزش‌وپرورش، اداره امور مساجد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مورد توجه قرار دهید و یک برنامه جامع برای آن داشته باشید. در این راستا، حضور مستمر نهادهای فرهنگی در باشگاه ها و برنامه‌های ملی و مذهبی کارساز خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: باید به مقوله ورزش جدی و به معنای واقعی نگاه کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در دیدار با امام جمعه شهرستان رباط کریم تاکید کرد: باید به مقوله ورزش الخصوص ورزش همگانی، جدی و به معنای واقعی نگاه کرد، نه فقط به عنوان یک تفریح.

بازدید میدانی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از ورزشگاه 5000 نفری نصیرشهر رباط کریم

در این دیدار علی جوادی افزود: باید از ورزش همگانی نهایت استفاده را برد و از طریق آن، نشاط را به جامعه تزریق کرد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم با اشاره به وجود قهرمانان و مدال آوران ورزشی در این شهرستان عنوان کرد: با توجه به عدم امکانات و اعتبارات در رباط کریم، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، هیات های ورزشی این شهرستان را حمایت کند.

وی با اشاره به برخورداری شهرستان از اعتبارات ارزش افزوده در حوزه روستایی بیان کرد: باید از بودجه ارزش افزوده در راستای احداث مجموعه های ورزشی رباط کریم استفاده کرد.

امام جمعه رباط کریم به مغفول واقع شدن مقوله جوانان اشاره کرد و گفت: ورزش یکی از مسائل مربوط به جوانان است و وزارت ورزش در حوزه جوانان باید اقدامات موثر و قابل توجهی انجام دهد.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از بحث ورزش گفت: تمام امکانات این شهرستان برای پررنگ تر کردن نقش ورزش در شهرستان در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان خواهد بود.

در این دیدار، رئیس اداره ورزش وجوانان رباط کریم در مورد همکاری های صورت گرفته در بخش های ورزش و جوانان توصیحاتی ارائه داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی