علی شادمان با پارتی کی بازیگر شد؟


علی شادمان با پارتی کی بازیگر شد؟

علی شادمان بازیگر سریال یاغی در مصاحبه ای درباره نحوه وردش به دنیای بازیگری توضیح داد. به گزارش اقتصادآنلاین،علی شادمان در سریال یاغی، نقش جاوید گنجی را بازی می‌کند که در ادامه قصه احتمالا بیشتر او را به عنوان یاغی خواهیم شناخت. او 4 آذر 1375 متولد شده و از دوران کودکی وارد عرصه بازیگری شده است. علی شادمان بازیگر سریال یاغی در مصاحبه ای در پاسخ...

به گزارش اقتصادآنلاین،علی شادمان در سریال یاغی، نقش جاوید گنجی را بازی می‌کند که در ادامه قصه احتمالا بیشتر او را به عنوان یاغی خواهیم شناخت. او ۴ آذر ۱۳۷۵ متولد شده و از دوران کودکی وارد عرصه بازیگری شده است.

علی شادمان با پارتی کی بازیگر شد؟

علی شادمان بازیگر سریال یاغی در مصاحبه ای در پاسخ به سؤال مجری برنامه دوستان درباره نحوه بازیگر شدن و پارتی اش برای ورود به عرصه بازیگری گفت:

آقای ملاقلی پور برای اکران مزرعه پدری آمده بودند ایلام، من اهل ایلامم و من و پدرم هم رفتیم و فیلم رو دیدیم، یکی از دوستان پدرم با ملاقلی پور آشنا بودند، خلاصه در یک اتفاق آقای ملاقلی پور من رو دیدند و همون جا چند تست ازم گرفتند که می تونی تنگی نفس داشته باشی و...

آخرای شب بود که من می رفتم بخوابم که شنیدم در مورد فیلم حرف می زنن و تقریبا فهمیدم داستان فیلم چیه، من چند جلسه ای بود که می رفتم کلاس ویلون، رفتم ویلون رو آوردم و برای آقای ملاقلی پور زدم و ایشون گفتند بهتون خبر میدیم.

علی شادمان با پارتی کی بازیگر شد؟

بعدها آقای ملاقلی پور و پسرش تست های مختلف از پسرهای دیگه گرفتند و بعد دوباره از من خواستند که یک تست دیگه بفرستم، فرستادم و دوباره گفتند یک تست دیگه و این کار چند بار تکرار شد که پدرم گفت علی رو میارم تهران یا انتخابش می کنید و یا.... رفتیم تهران و به من فیلمنامه رو دادند، جالبه که بگم من فیلمنامه نود صفحه ای رو حفظ کردم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...