به زودی رسمی می‌شود؛ گتوزو روی نیمکت والنسیا


به زودی رسمی می‌شود؛ گتوزو روی نیمکت والنسیا

جنارو گتوزو، اسطوره باشگاه میلان، تصمیم دارد بار دیگر به دنیای مربیگری برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا که پس از پایان فصل 22-2021 تصمیم به قطع همکاری با خوزه بوردالاس گرفته بود، به دنبال یافتن جایگزینی برای این مربی است.
گتوزو که پس از ترک نیمکت ناپولی در سال گذشته دیگر هدایت تیمی را برعهده نگرفته بود، حالا در آستانه بازگشت به دنیای فوتبال و قبول هدایت والنسیا قرار دارد.
فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، با تایید این خبر در صفحه توییترش نوشت:« باشگاه والنسیا آماده است تا جنارو گتوزو را به عنوان سرمربی جدیدش اعلام کند، همه چیز برای اعلام این خبر در هفته جاری آماده است. انتظار می‌رود که قراردادی دو ساله بین طرفین به امضا برسد. دستمزد او در این قرارداد سه میلیون یورو در هر فصل با بند پاداش در نظر گرفته شده است.»

به زودی رسمی می‌شود؛ گتوزو روی نیمکت والنسیا


بسیاری از هواداران والنسیا ناراحتی و عدم رضایت خود را از این انتخاب اعلام کرده‌اند، چرا که معتقد هستند این هافبک سابق میلان اظهاراتی نژادپرستانه و همچنین زن ستیزانه در گذشته مطرح کرده است که باعث منفور شدن او در بین هواداران فوتبال اسپانیا شده است.
گتوزو پیش از این در سال 2013 و پس از استخدام باربارا برلوسکونی به عنوان مدیر اجرایی میلان مدعی شده بود که تا به حال زنی را ندیده که عملکرد خوب و درستی در فوتبال داشته باشد.
با این حال، او همیشه این اتهامات را رد کرده و اعلام کرده که چنین ادعاهایی در زندگی عادی او واقعیت ندارد و او به هیچ وجه چنین منظوری از اظهاراتی که مطرح کرده نداشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی