جدال اردونشینان کاراته برای حضور در ترکیه و ازبکستان


جدال اردونشینان کاراته برای حضور در ترکیه و ازبکستان

تهران- ایرنا- انتخابی نهایی تیم ملی کاراته مردان ایران جهت اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه و مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان، طی روزهای 25 و 26 خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ «سیدشهرام هروی» سرمربی تیم ملی کاراته با بیان این مطلب، گفت: رقابت های اوزان ۵۵- ، ۶۰- ، ۷۵- کیلوگرم روز چهارشنبه ۲۵ خرداد و مسابقات اوزان ۶۷- ، ۸۴- روز پنجشنبه ۲۶ همین ماه در دو مرحله رفت و برگشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تنها رقابت های وزن ۸۴+ برگزار نمی‌شود که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد. دلیل این امر نیز مصدومیت صالح اباذری از ناحیه دست است.

هروی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری انتخابی، دو نفر برتر در هر وزن در اردو باقی خواهند ماند و در نهایت با تصمیم کادر فنی تیم ملی، نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا مشخص خواهند شد.

هروی افزود: در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، ابتدا نفرات سوم مشترک و دوم قهرمانی کشور انتخابی خواهند زد تا در نهایت یک نفر به مرحله بعد راه پیدا کند. سپس نفر برتر برتر این انتخابی، نفر اول قهرمانی کشور و پوریا اقدسی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت دو نفر برتر در اردو باقی خواهند ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جهان در آستانه مارپیچی هولناک قرار دارد/ آیا جنگ جهانی سوم در تایوان کلید می خورد؟