دولت سیزدهم با همه توان برای مهار کرونا بسیج شد


دولت سیزدهم با همه توان برای مهار کرونا بسیج شد

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور نتیجه زحمات و تلاش های دولت سیزدهم و کادر درمان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایرنا با اشاره به سفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور گفت: این موفقیت نتیجه زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت سیزدهم است که با تمام توان برای مقابله با این بیماری بسیج شدند.

وی افزود: این موفقیت را به آیت‌الله رئیسی و دولتمردان و کادر درمان تبریک می‌گویم و از آنها به دلیل زحمات و تلاش‌های ایشان قدردانی می‌کنم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این موفقیت در حالی به دست آمده که ما از همان ابتدا با تحریم‌های دشمن مواجه بودیم و نمی‌توانستیم نیازهای دارویی و بهداشتی خود را برای مقابله با این بیماری از طریق خرید از کشورهای دیگر تامین کنیم.

دشتی خاطرنشان کرد: با همدلی و هماهنگی قوای سه گانه و کادر درمان از یک کشوری که در ابتدا در تامین نیازهای داروی خود برای مقابله با کرونا با مشکل مواجه بودیم به جایگاهی رسیدیم که واکسن تولید می‌کنیم و علاوه بر تامین نیاز داخل این واکسن را برای رفع نیاز کشورهای دیگر به خارج از کشور نیز صادر می‌کنیم.

وی یادآور شد: بار دیگر از دولتمردان و کادر درمان به دلیل زحمات و تلاش شبانه‌روزی آنها برای مقابله با بیماری کرونا و صفر شدن آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در کشور قدردانی می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس