10 مورد از زنان تحسین شده در جهان!


10 مورد از زنان تحسین شده در جهان!

در این فهرست زنان تحسین شده در جهان که بسیار محبوب هستند. اکثرا زنانی که در فیلم حضور دارند در زمینه بازیگری، تلویزیون یا موسیقی فعالیت دارند. آنجلینا جولی، تیلور سویفت، مدونا و اما واتسون همه در فهرست‌های برتر قرار دارند.

زن به عنوان موجودی ظریف شناخته می شود، اما گاهی اوقات او خود را یک سیاستمدار، اقتصاددان، شخصیت مشهور و اجتماعی قدرتمند نشان می دهد. نقش زنان را در تبدیل این سیاره به مکانی آرام برای زندگی نمی توان نادیده گرفت. یک زن چه مادر باشد، چه یک زن حرفه ای و چه در حال کسب و کار، زن همیشه قدرتمند است و ویژگی های خاصی دارد که او را از مردان متمایز و برجسته می کند.

10. Emma Watson

10 مورد از زنان تحسین شده در جهان!

اما واتسون که از طرفداران سرسخت جنبش Time’s Up است، دهمین زن مورد تحسین جهان را به خود اختصاص داد. این بازیگر زیبا همچنین به عنوان مدافع کمپین HeForShe زنان سازمان ملل در ترویج برابری جنسیتی خدمت کرد.

9. Scarlett Johansson

10 مورد از زنان تحسین شده در جهان!

اسکارلت جوهانسون بر اساس فوربس، پردرآمدترین بازیگر زن جهان است. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط YouGov America، اسکارلت جوهانسون در رتبه پنجم در میان تحسین شده ترین زنان جهان قرار گرفت.

8. Oprah Winfrey

10 مورد از زنان تحسین شده در جهان!

به عنوان یکی از مشهورترین زنان جهان امروز شناخته می شود. غول رسانه ای در رده بندی تحسین شده ترین زنان جهان در رتبه چهارم قرار دارد. با تشکر از کار رسانه ای او، اما همچنین کار نوع دوستانه او در حمایت از خیریه ها و سازمان ها.

7. Hillary Clinton

10 مورد از زنان تحسین شده در جهان!

هیلاری کلینتون اولین نفر از رئیس جمهور بیل کلینتون (1994-2001) است. او نه تنها به خاطر همسر رئیس جمهور آمریکا شهرت داشت، بلکه خود یک مدافع مشهور نیز بود. هیلاری کلینتون به سنا انتخاب شد و خود نیز نامزد ریاست جمهوری شد. او همچنین به عنوان یکی از 70 وزیر برتر ایالات متحده آمریکا شناخته می شود.

6. Madonna

10 مورد از زنان تحسین شده در جهان!

نام مدونا برای همه ما شناخته شده است. او فوق‌العاده و یکی از زیباترین خواننده‌های زن آمریکایی آن دوران است. مدونا در سال 1958 به دنیا آمد و کار خوانندگی خود را در سال های اولیه آغاز کرد. او اکنون یک خواننده و ترانه سرای موفق است. مدونا آهنگ های زیادی خوانده است، اگرچه برخی از آنها بحث برانگیز در نظر گرفته می شوند، اما این هرگز بر شهرت او در نظر طرفدارانش تأثیر منفی نداشته است.

5. Marilyn Monroe

10 مورد از زنان تحسین شده در جهان!

مرلین مونرو زیبایی نمادین زمان خود بود. او بازیگر دهه 1950 بود. او برای فیلم های سینمایی دوران جنگ جهانی دوم شناخته شده است. مرلین یک مجری زن با استعداد و ماهر بود که برای حفظ نام خود در اوج موفقیت بسیار سخت تلاش می کرد.

4. Angela Merkel

10 مورد از زنان تحسین شده در جهان!

آنگلا دوروتیا مرکل در ژوئیه 1954 به دنیا آمد. او یک سیاستمدار موفق آلمان و یکی از قدرتمندترین و تحسین برانگیزترین زنان تمام دوران است. او مانند ستون فقرات اتحادیه اروپا عمل می کند و نظرات، پیشنهادات او همیشه ارزشمند و پذیرفته می شود. آنجلا همچنین رهبر سابق اتحادیه دموکرات مسیحی است و سال‌ها خدمت می‌کند.

3. Princess Diana

10 مورد از زنان تحسین شده در جهان!

پرنسس دایانا (همچنین با نام لیدی دایانا شناخته می شود) در سال 1961 متولد شد. او یک بانوی فوق العاده و زیبا در تمام دوران بود. دایانا با شاهزاده چارلز بریتانیا ازدواج کرد و به شخصیتی مشهور تبدیل شد. وقتی ازدواج کرد فقط 20 سال داشت. بانو دایانا در سال 1997 در یک سانحه رانندگی در پاریس جان خود را از دست داد. او هنوز به عنوان یک بانوی بشریت یاد و تحسین می شود، زیرا در خدمت به انسان های فقیر و نیازمند به ویژه کودکانی که از عوارض سلامتی رنج می بردند. لیدی دایانا هنوز هم تحسین برانگیزترین زن است. روش‌های مختلفی وجود دارد که او در سراسر جهان تأثیر گذاشت، اما برای زنان در سراسر جهان، مشهودترین تأثیر او در دنیای مد بود. دیانا شیک‌ترین و پیچیده‌ترین بود و روندهای زنانه را در سرتاسر جهان ایجاد کرد. او عکاس ترین و همچنین زیباترین زن جهان و با دلیل موجه بود. تعداد کمی از اعضای خانواده سلطنتی هستند که مانند شاهزاده دایانا به عنوان نماد مد جهانی دست یافتند. اگرچه دایانا در سال 1997 در سن جوانی به طرز غم انگیزی درگذشت، میراث او هنوز هم پابرجاست. سبک تجاری و کلاس او همچنان الهام بخش بسیاری از زنان در سراسر جهان است. علاوه بر این، چه کسی می تواند مدل موی نمادین و زنانه او را فراموش کند؟

2. Angelina Jolie

10 مورد از زنان تحسین شده در جهان!

آنجلینا جولی، بازیگر برنده جایزه اسکار و انسان دوست، در صدر فهرست «تحسین‌شده‌ترین زنان» قرار دارد. جولی یک خانم فوق العاده و همچنین یکی از زیباترین زنان تمام دوران است. طبق یک نظرسنجی سالانه که توسط YouGov - یک شرکت تحقیقات بازار مستقر در لندن انجام می شود، جولی همچنان تحسین برانگیزترین زن در جهان است. همچنین، جولی در هر یک از نظرسنجی‌های سالانه در صدر نظرسنجی قرار گرفته است، زیرا در سال 2015 رتبه‌بندی‌های جداگانه‌ای را برای جنسیت‌ها ارائه کرد. جولی چندین رهبر و شخصیت با نفوذ از جمله میشل اوباما، اپرا وینفری و غیره را شکست داد.

1. Mother Teresa

10 مورد از زنان تحسین شده در جهان!

مادر ترزا، راهبه کاتولیک رومی که زندگی خود را وقف مراقبت از افراد فقیر و بیمار کرد، تحسین برانگیزترین زن در جهان است. او همچنین یک شخصیت تاریخی محبوب باقی می ماند. در طول زندگی‌اش، 18 بار در نظرسنجی سالانه گالوپ (با رأی مردم آمریکا) به عنوان «تحسین‌شده‌ترین فرد قرن» انتخاب شد. مادر ترزا یک زن مشهور از قومیت آلبانیایی است. او یک هندی بود و بنیانگذار مبلغان خیریه در کلکته بود. مادر ترزا، درست مانند لیدی دایانا، دوست داشت به انسان ها خدمت کند. او زندگی خود را وقف خدمت به فقرا و بیماران در هند کرد. او آنچه را که در طول زندگی خود به دست آورده بود به خیریه ها و بیمارستان ها اهدا کرد. همچنین به دلیل تلاش های بی پایان و خدمات فداکارانه اش، جایزه صلح نوبل را به خود اختصاص داد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست