دلیل اصلی جدایی مدافع باسابقه پرسپولیس از این تیم چیست؟


دلیل اصلی جدایی مدافع باسابقه پرسپولیس از این تیم چیست؟

رکنا ورزشی: یکی از دلایل اصلی جدایی مدافع پرطرفدار پرسپولیس از این تیم مشخص شده است.

به گزارش رکنا؛ در نیم فصل دوم لیگ برتر، رامین رضاییان با سر و صدای زیادی از الدحیل به پرسپولیس پیوست تا هواداران این تیم امیدواری زیادی نسبت به قهرمانی تیمشان پیدا کنند. رضاییان هم انصافا در دوازده هفته‌ای که پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد عملکرد قابل قبولی از خود به ثبت رساند و موفق شد چهار پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد اما چرا به یکباره رامین به درب خروج باشگاه نزدیک شد؟

رامین رضاییان با حضور در برنامه فوتبال برتر پاسخگوی سوالات مجری برنامه محمد حسین میثاقی بود و نسبت به برخی اتفاقات درون تیمی انتقاداتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه اگر بازیکنان باکیفیت‌تری در خط هافبک و خط حمله حضور داشتند عملکرد او نیز بیش از پیش دیده می شد و پرسپولیس می توانست رقبا را خیلی راحت تر از پیش رو بردارد. همین مساله به مذاق کادر فنی پرسپولیس اصلا خوش نیامد و یحیی گل‌محمدی در میکسدزون ورزشگاه آزادی بعد از پیروزی مقابل فجر سپاسی از رامین انتقاد کرد که نباید مسایل درون تیمی را در تلویزیون بیان می‌کرد.

اما آیا واقعا مشکل فقط همین مصاحبه رامین رضاییان بود؟ قطعا خیر چرا که اگر به صفحه اینستاگرامی رامین رضاییان سر بزنید او فقط سه بازیکن فعلی پرسپولیس را فالو دارد و همچنین بازیکنان پرسپولیس سه پست آخر رامین را حتی لایک هم نزدند که این مساله نشان از فاصله بازیکنان با رامین رضاییان دارد!

در واقع اختلاف بازیکنان پرسپولیس با رامین رضاییان دلیل اصلی این جدایی است که کادر فنی رضایت داده بازیکنی که در بین سایر نفرات محبوبیتی ندارد را از بدنه اصلی تیم خارج کند.

گفتنی است مهدی شیری که پیش از حضور رضاییان به عنوان مدافع راست پرسپولیس به مدت چهار فصل بازی کرد فقط سه پاس گل داد اما رامین رضاییان در دوازده مسابقه چهار پاس گل داده بود.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا