ستاره یوونتوس بی‌خیال تعطیلات تابستانی شد


ستاره یوونتوس بی‌خیال تعطیلات تابستانی شد

فدریکو کیه‌زا قصد دارد برای بازگشت هرچه سریعتر به میادین در تابستان تمرینات خود را به شکل ویژه ای پیگیری کند.

به گزارش "ورزش سه"، حدود پنج ماه پیش بود که فدریکو کیه‌زا در جریان دیدار برابر رم دچار مصدومیت شد. بعد از بررسی های به عمل آمده مشخص شد که رباط صلیبی ستاره ایتالیایی دچار پارگی شده و فصل برای او به پایان رسیده است. کیه‌زا طی این مدت ریکاوری خود را به شکلی جدی پشت سر گذاشته و به نظر می رسد از انگیزه‌های زیادی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های فصل آینده برخوردار است.

در همین راستا گاتزتا دلو اسپورت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که فدریکو کیه‌زا در تابستان و در حالی که سایر هم‌تیمی‌های او مشغول گذراندن تعطیلات خواهند بود، به تمرین می پردازد. در حقیقت ستاره ایتالیایی قصد دارد در تعطیلات تابستانی ریکاوری خود را تکمیل کرده و به بهترین شکل ممکن برای شروع فصل آینده آماده شود.

ستاره یوونتوس بی‌خیال تعطیلات تابستانی شد

در ادامه این گزارش عنوان شده ک او ابتدا در کنار دنیس زکریا و مویس کین تمرین می کرد، اما در حالی که این دو مانند سایر اعضای تیم در حال آماده شدن برای استراحت هستند، کیه‌زا روی آمادگی جسمانی خود تمرکز می کند. کیه‌زا اخیراً ویدئویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که نشان می‌دهد در حال دویدن در زمین تمرین است. در واقع کاملا مشخص است که او به دنبال بازگشت هرچه سریع‌تر است تا به هم تیمی هایش در یوونتوس کمک کند.

گفتنی است ستاره ایتالیایی در ابتدای فصل 21-2020 به یوونتوس پیوست و در هر دو فصل که او با این تیم پشت سر گذاشته، بانوی پیر کار را با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول به اتمام رسانده و کیه‌زا امیدوار است که در فصل آینده شرایط به شکل متفاوتی رقم بخورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان