بازداشت شش سرکرده داعش در عراق


بازداشت شش سرکرده داعش در عراق

وبسایت خبرگزاری عراق (واع) گزارش داد سرکردگان گروهک‌های تروریستی داعش براساس اطلاعات دقیق و با تلاش مشترک، دستگیر شدند.

بازداشت شش سرکرده داعش در عراق

به گزارش راهبرد معاصر سرلشکر یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز(دوشنبه) از دستگیری شش سرکرده داعش خبر داده و اعلام کرد شش سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در جریان همکاری امنیتی سرویس مبارزه با تروریسم و سرویس های امنیت اقلیم کردستان دستگیر شدند.

وبسایت خبرگزاری عراق (واع) نیز گزارش داد سرکردگان گروهک‌های تروریستی داعش براساس اطلاعات دقیق و با تلاش مشترک، دستگیر شدند که عبارتند از: ۱- تروریست ملقب به ابو محمد، مسئول پرونده کشته شدگان و دستگیرشدگان در بخش دجله که در استان (صلاح الدین- الشرقاط) دستگیر شد.

۲- تروریست (م. ع.) که در راس فهرست تحت تعقیب سرویس‌های امنیتی عراق قرار داشت و جایگاه بسیار مهمی در گروه‌های داعشی دارد. عملیات دستگیری وی با هماهنگی واحد مبارزه با تروریسم در اربیل صورت گرفت.

۳- تروریست ملقب به ابو آیه معاون امیر نظامی منطقه الفلاحات - فلوجه. این عملیات نیز با هماهنگی نیرو‌های ضد تروریستی در اربیل اجرا شد.

۴- تروریست ملقب به ابوامجد مسئول هسته‌های موسوم به بخش زوبع - ولایت جنوب، که با هماهنگی نیرو‌های آسایش در استان سلیمانیه دستگیر شد.

۵- تروریست ملقب به ابوفهد از عناصری که در حملات به نیرو‌های امنیتی و شهروندان در شمال بابل مشارکت داشت و با همکاری آسایش سلیمانیه دستگیر شد.

۶- تروریست (ر. ر) که در اردوگاه‌های معروف به ولایت فلوجه کار می‌کرد./باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی