اولین عکس ها از خانم دکتر زیبایی قبل از قتل در تهران! / طیبه انصاری کیست؟


اولین عکس ها از خانم دکتر زیبایی قبل از قتل در تهران! / طیبه انصاری کیست؟

حوادث رکنا: دکتر طیبه انصاری در مطب خود به قتل رسید. اینک عکس هایی از وی منتشر شده است که در این خبر می بینید.

به گزارش رکنا ، قتل دکتر طیبه انصاری ، متخصص زیبایی در یوسف آباد تهران، دوستان و خانواده او را در شوک فرو برده است.دکتر انصاری مادر دو کودک بود و همه بیمارانش او را به عنوان پزشکی که عاشق کارش بود می شناختند.که در نقطه پایان زندگی اش هم در همان محل کارش به قتل رسید.

روز گذشته گزارش تیراندازی منجر به قتل به ماموران کلانتری 125 یوسف آباد مخابره شد و بلافاصله ماموران اداره آگاهی و همچنین میثم حسین پور، بازپرس ویژه قتل تهران برای رسیدگی به موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

تیراندازی منجر به قتل خانم دکتر زیبایی در مطب او واقع در خیابان یوسف آباد تهران رخ داده بود و عامل جنایت بعد از شلیک 3 گلوله مرگبار به خانم دکتر جوان، با شلیک یک تیر به خود اقدام به خودکشی کرد و در دم جان باخت.

قاتل در صحنه قتل دکتر طیبه انصاری خودکشی کرد

در بررسی های اولیه مشخص شد که قاتل ساعت چهار و نیم بعد از ظهر زمانی که خانم دکتر جوان در حال ورود به مطب خود بود با شلیک گلوله او را هدف قرار داد و در لابی ساختمان اقدام به جنایت خونین کرد.منشی این خانم دکتر شاهد تیراندازی خونین و همچنین اقدام به خودکشی عامل جنایت بوده است.

تحقیقات نشان می دهد که خانم دکتر جوان که قبلا از همسر خود جدا شده و 2 فرزند دارد ، از حدود یک سال قبل با قاتل آشنا شده بود.مراوده آنها در رابطه با مسائل مالی بوده و مطابق تحقیقات حدود یک هفته قبل، قاتل با ورود به مطب دیگر این پزشک واقع در خیابان پاسداران با او مشاجره لفظی داشته است و در آن زمان او را تهدید به قتل کرده بود.

رسیدگی به پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران در دستور کار بازپرس پرونده قرار دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد