مهار حریق جنگل تل چیتی بندر گناوه


مهار حریق جنگل تل چیتی بندر گناوه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: آتش سوزی در جنگل تل چیتی گناوه پس از ساعت‌ها تلاش آتش نشانان مهار شد. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ولی سیفی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با سامانه 125 در ساعت 12 و 50 دقیقه روز دوشنبه، مبنی بر آتش سوزی گسترده در محدوده «جنگل تل چیتی» گناوه بلافاصله مأموران آتش نشانی در محل حاضر و...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ولی سیفی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه روز دوشنبه، مبنی بر آتش سوزی گسترده در محدوده «جنگل تل چیتی» گناوه بلافاصله مأموران آتش نشانی در محل حاضر و اقدام به عملیات خاموش کردن حریق کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه افزود: در این عملیات ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی شهرداری گناوه، آتش نشانی اداره بندر حضور داشتند و بوسیله ۴ تانکر آب پشتیبانی شدند.

وی تصریح کرد: این آتش سوزی با تلاش فراوان و نفس گیر در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه به پایان رسید.

مهار حریق جنگل تل چیتی بندر گناوه

سیفی گفت: به دلیل دمای بالا و گرما ی شدید هوا و حرارت آتش، متأسفانه دو نفر از آتش نشانان دچار گرمازدگی در حالت ضعف و بی حالی شدند که بوسیله اورژانس به بیمارستان اعزام شدند و حدود ۲۰۰۰ متر مربع از نیزارها در این منطقه طعمه حریق شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه با تقدیر از همکاری مردم در این عملیات اطفا حریق گفت: از کمک‌های مردمی که با نوشیدنی‌های خنک در صحنه آتش سوزی همیار آتش نشانان بودند و در خاموش کردن آتش کمک و خدمت رسانی کردند تقدیر می‌کنم.

وی آتش زدن نیزارها توسط توسط فرد یا افراد به صورت عمدی را علت این آتش سوزی بیان کرد ۰

جنگل تل چیتی گناوه به وسعت ۳۵ هکتار با گونه‌های مختلفی از درختان جنگلی نظیر کهور و گز و نیزار در نزدیک ساحل دریا قرار دارد.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران