تکمیل مجتمع مذهبی فرهنگی مهریز به 70 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد


تکمیل مجتمع مذهبی فرهنگی مهریز به 70 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: تکمیل فاز اول مجتمع مذهبی فرهنگی حضرت ولی عصر (عج) شهرستان مهریز تا مرحله سقف‌ریزی کامل به 70 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی معتمدان محلات مهریز در راستای تکمیل این مجموعه افزود: برای تکمیل مجتمع شهرستان هیچ بودجه دولتی وجود ندارد و تاکنون با کمک خیران و صرف حدود ۲۰ میلیارد ریال بخشی از آن انجام شده است.

وی ادامه داد: این محل که سنگر نمازجمعه شهرستان است و در طول دوران هشت سال دفاع مقدس محل اعزام رزمندگان اسلام به جبهه‌ها بوده و بنای اولیه آن توسط سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی(ره) و پیگیری و نظارت ایشان صورت گرفته برای تکمیل و استفاده مناسب از آن به همکاری خیران و مسئولان نیاز دارد.

امام‌جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز اظهار کرد: این طرح شامل فضای فرهنگی، مذهبی، ورزشی، رفاهی و خدماتی است که در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۰ هزار مترمربع در ۲ طبقه ساخته می‌شود.

به گفته محی‌الدینی، توسعه مسجد جامع ولی‌عصر (عج) در قالب یک مجموعه بزرگ مناسب و آبرومند فرهنگی مذهبی در شهرستان بسیار ضروری بوده و جزو مطالبات مهم و همیشگی آحاد مردم است و امیدواریم در کنار خیران مومن و ولایتمدار بیش از گذشته توسط سایر مجموعه‌ها برای تکمیل و تجهیز آن همراهی صورت گیرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !