فیلم لحظه مرگ 2 مرد در طوفان ارومیه ! / باد آنها را در هوا چرخاند و زمین کوبید !


فیلم لحظه مرگ 2 مرد در طوفان ارومیه ! / باد آنها را در هوا چرخاند و زمین کوبید !

رکنا :وزش تندباد شدید امروز که دوشنبه به صورت آنی در شهر ارومیه آغاز شد و کمتر از یک ساعت به طول انجامید، موجب بروز خسارت در بخش های مختلف شهری و جان باختن دو کارگر ساختمانی شد.

به گزارش رکنا طوفان ارومیه ! / ، این وزش باد که سرعت آن هنوز اعلام نشده ولی تخمین زده می‌شود که به حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت یا بیشتر از آن برسد، موجب شکستن درختان در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق مرکزی شد.

همچنین بر اثر وزش باد شدید در ارومیه، برخی المان‌های شهری که در میادین جای‌گذاری شده بود، به وسط خیابان کشیده شده و موجب بروز اختلال ترافیکی در بسیاری از مناطق شهر شد.

علاوه بر آن، برق برخی مناطق شهری ارومیه به علت وزش تندباد، قطع شده بود که بخش مهمی از آنها وصل شده و بخش‌های دیگر به ترتیب در حال وصل شدن است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص فوت دو کارگر ساختمانی گفت: بر اثر تندباد و افتادن از بلندی، ۲ کارگر ساختمانی در ارومیه جان خود را از دست دادند.

باقر بهرامی با بیان اینکه بر اثر این حادثه یکی از کارگران در دم جان خود را از دست داده بود، اضافه کرد: کارگر دیگر نیز با مداخلات پزشکی و با هدف احیا، توسط مأموران اورژانس به بیمارستان منتقل شد که البته این فرد نیز جان خود را از دست داد.

در حال حاضر وزش تندباد متوقف شده و مأموران شهرداری در حال پاکسازی معابر از سطح شهر هستند.

طی هفته‌های اخیر، چندین بار تندباد در شهر ارومیه و بسیاری از شهرهای آذربایجان غربی به ویژه منطقه جنوب استان موجب آلودگی شدید هوا و همچنین خسارت به سازه‌ها و تأسیسات شهری شده است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 1.76M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !