کنسول بازی «مگا درایو مینی 2» سگا معرفی شد


شرکت سگا (Sega) با رونمایی از یک مینی کنسول بازی جدید تحت عنوان مگا درایو مینی 2 (Mega Drive Mini 2) طرفداران برند خود را غافلگیر کرد. کنسولی که یادآور دستگاه‌های قدی‌می‌بازی این شرکت محسوب می‌شود و اگرچه فعلا عرضه آن برای بازار ژاپن تایید شده اما به احتمال زیاد و در آینده نزدیک، به دست علاقه‌مندان در دیگر کشورهای جهان نیز...

شرکت سگا (Sega) با رونمایی از یک مینی کنسول بازی جدید تحت عنوان مگا درایو مینی ۲ (Mega Drive Mini ۲) طرفداران برند خود را غافلگیر کرد.
کنسول بازی «مگا درایو مینی 2» سگا معرفی شد
کنسول بازی «مگا درایو مینی 2» سگا معرفی شد
کنسولی که یادآور دستگاه‌های قدی‌می‌بازی این شرکت محسوب می‌شود و اگرچه فعلا عرضه آن برای بازار ژاپن تایید شده اما به احتمال زیاد و در آینده نزدیک، به دست علاقه‌مندان در دیگر کشورهای جهان نیز خواهد رسید.
کنسول بازی «مگا درایو مینی 2» سگا معرفی شد
طبق آخرین اطلاعات، مگا درایو مینی ۲ احتمالا با نام جنسیس مینی ۲ (Genesis Mini ۲) وارد بازار آمریکا خواهد شد. و اما در خصوص مشخصات و ویژگی‌های این کنسول باید گفت که مگا درایو مینی ۲ به همراه سی‌دی حاوی ۵۰ عنوان بازی عرضه خواهد شد.
هنوز لیست کامل این بازی‌ها اعلام نشده اما در میان موارد معرفی‌شده می‌توان به Sonic the Hedgehoc، Virtua Racing و Shining Force اشاره کرد. همچنین در این مجموعه، بازی Fantasy Zone نیز به چشم می‌خورد که تاکنون برای این کنسول عرضه نشده است.
گفته می‌شود که مجموعه بازی‌ها ممکن است برای کشورهای مختلف، متفاوت باشد. سگا همچنین اعلام کرد که تمامی‌این بازی‌ها با تلاش بر حفظ ویژگی‌های بازی‌های اصلی طراحی شده‌اند و کاربر می‌تواند پیشرفت خود در بازی‌ها را ذخیره کند.
بنابر اعلام سگا، کنسول مگا درایو مینی ۲ از ۲۷ اکتبر وارد بازار ژاپن خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت تقریبا ۷۵ دلار، این کنسول نوستالژیک را خریداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها