لزوم کاهش 30 درصدی مصرف برق در ادارات کلانشهر اهواز


لزوم کاهش 30 درصدی مصرف برق در ادارات کلانشهر اهواز

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت : در راستای پایداری هرچه بیشتر شبکه برق، بمنظور تامین برق شهروندان، برابر دستورالعمل ابلاغی ادارات ملزم به کاهش 30 درصدی برق در زمان تایم اداری و 60 درصدی پس از پایان تایم اداری ساعت 13:30 می باشند .

عبدالحمید عباس شیاری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از تاریخ ۱۵ خردادماه وارد روزهای گرم سال شده ایم که شاهد افزایش بار شبکه برق به ویژه در ساعت های پیک یا اوج مصرف هستیم.

وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی برای کاهش ۳۰ درصدی برق در زمان تایم اداری و ۶۰ درصدی پس از تایم اداری ، ادامه داد : به منظور رفاه و آسایش عمومی جامعه، تاکید می شود متولیان دستگاه ها نسبت به کنترل بار مصرف خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز خاظر نشان کرد : کلیه ادارات در صورت عدم رعایت دستورالعمل ابلاغی، پس از اخطار برق آنها قطع خواهد شد.

شیاری ادامه داد : اگر شهروندان در ساعت پیک جدیت به خرج داده و لوازم غیرسرمایشی و غیر ضروری اعم از لباسشویی، جاروبرقی، اتو و غیره را از مدار خارج نمایند، ضریب پایدار شبکه برق و استمرار خدمت رسانی افزایش یافته و قطع برق ناشی از حوادث اتفاقاتی را نخواهیم داشت.

وی از شهروندان خواست با توجه به ناترازی تولید و شرایط آب و هوایی، صرفه جویی حداکثری را در راستای تامین رفاه و آسایش عمومی جدی بگیرند.

کلانشهر اهواز ۶۰۹ هزار مشترک برق دارد که ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری گ، دو هزار مشترک صنعتی، یک هزارو ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی دارد.

امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی