با ابزارهای مناسب از حقوق لبنان در برابر اسرائیل محافظت می‌کنیم


با ابزارهای مناسب از حقوق لبنان در برابر اسرائیل محافظت می‌کنیم

معاون سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه امروز دوشبه تأکید کرد که این جنبش آماده است به رژیم موقت صهیونیستی پاسخ دهد.

نعیم قاسم معاون سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه امروز دوشبه تأکید کرد که این جنبش آماده است به رژیم صهیونیستی پاسخ دهد.

شبکه خبری المیادین به نقل از قاسم گزارش داد: «به محض اعلام تجاوز اسرائیل به آبها و نفت ما در دریای مدیترانه، حاضریم نقش خود را در فشار و بازدارندگی در برابر اسرائیل، ایفا کنیم».

این مقام حزب الله تأکید کرد که این جنبش آماده است تا با استفاده از ابزارهای مناسب از جمله زور، از حقوق لبنان حمایت کند.

با ابزارهای مناسب از حقوق لبنان در برابر اسرائیل محافظت می‌کنیم

وی ادامه داد: «در مسئله ترسیم مرزهای دریایی، اگر بن‌بستی در مذاکرات وجود دارد، باید اعلام کنند که مذکرات به بن بست قرار دارد و به پایان رسیده است».

معاون دبیر کل حزب الله خاطر نشان کرد: «ما [درباره مذاکرات دریایی] مهلتی برای حکومت تعیین نمی‌کنیم؛ زیرا در چنین تصمیمهایی، زیر چتر آن قرار داریم، ولی آن را به تسریع [در نتیجه آن] تشویق می‌کنیم».

منابع خبری لبنانی روز گذشته خبر دادند که یک کشتی متعلق به رژیم موقت صهیونیستی برای حفاری در میدان «کاریش» که در منطقه مورد مناقشه با لبنان قرار دارد، وارد این میدان شد.

این اقدام صهیونیستها که در واقع مقدمه‌ای برای غارت منابع گازی و نفتی لبنان به شمار می‌رود، شاهد موجی از محکومیت و انتقاد از سوی مسئولان و گروههای لبنانی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تکنیکهای مختلف تحریک مغز برای درمان اختلالات روانی و عوارض آن‌ها