(ویدئو) درگیری مسلحانه در ارومیه


(ویدئو) درگیری مسلحانه در ارومیه

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با اشاره به شناسایی تعدادی از عاملان تیر اندازی در این شهر، گفت: برخورد با این افراد؛ درس عبرتی برای قانون شکنان خواهد بود.

یک منبع آگاه از وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در خیابان آزادگان شهر ارومیه خبر داد.

این منبع آگاه شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این درگیری ساعت حوالی ۲۰ امشب رخ داده و مسوولان در حال بررسی علل حادثه و افراد دخیل در آن هستند.

وی ادامه داد: در این درگیری سرنشینان ۲ خودرو با هم در این خیابان درگیر می‌شوند که سرنشینان خودروی سواری پژو با سلاح گرم به طرف مقابل یعنی سرنشین یا سرنشینان خودروی پرادو مشکی شلیک می‌کند.

وی با بیان اینکه براساس اطلاعات فیلم های ضبط‌شده و گفته شاهدان عینی یک نفر در این درگیری زخمی شده است، تاکید کرد: پلیس با جدیت دنبال متخلفان بوده و نتایج را در سریع‌ترین زمان ممکن رسانه‌ای می‌کند.

دادستان ارومیه: برخورد با عاملان تیراندازی مسلحانه؛ درس عبرتی برای قانون شکنان خواهد بود

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با اشاره به شناسایی تعدادی از عاملان تیر اندازی در این شهر، گفت: برخورد با این افراد؛ درس عبرتی برای قانون شکنان خواهد بود.

حسین مجیدی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به درگیری مسلحانه عصر امروز در خیابان آزادگان ارومیه، اظهار کرد: دستگاه‌ قضایی به طور جد، پیگیر شناسایی هرچه سریع عاملان تیراندازی است.

به گفته وی، عاملان این تیراندازی پس از طی مراحل قانونی و قضایی به اشد مجازات خواهند رسید.

وی ادامه داد: با کسانی که با ایجاد رعب و وحشت، امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند به هیچ عنوان مماشاتی در کار نخواهد بود و اشد مجازات در انتظارشان است.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه اضافه کرد: در حال شناسایی هویت تمامی عاملان این درگیری مسلحانه هستیم که در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت روانی جامعه برای ما در اولویت قرار دارد، گفت: برخورد قاطع با عاملان این حادثه، درس عبرتی برای سایر قانون شکنان خواهد بود.

نزاع خانوادگی عامل درگیری مسلحانه در ارومیه

سرهنگ صادق شکری، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در توضیح جزییات حادثه گفت:

در اثر یک فقره تیراندازی مسلحانه در خیابان آزادگان شهر ارومیه چهار عامل این درگیری شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستیگر شدند که علت اصلی این درگیری نزاع و درگیری خانوادگی اعلام شده است.

در این تیراندازی ۲ دستگاه خودرو و یک قبضه کلاشینکف توفیف شد.

در این درگیری سرنشینان ۲ خودرو با هم در این خیابان درگیر می‌شوند که سرنشینان خودروی سواری پژو با سلاح گرم به طرف مقابل یعنی سرنشین یا سرنشینان خودروی پرادو مشکی شلیک می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید