برگزاری محفل شعر «در سوگ آفتاب» ویژه ارتحال امام (ره) در شهرستان بهمئی


برگزاری محفل شعر «در سوگ آفتاب» ویژه ارتحال امام (ره) در شهرستان  بهمئی

به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، محفل شعر «در سوگ آفتاب» در شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) محفل شعر «در سوگ آفتاب» در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهمئی برگزار شد.

«علی محمدی» در این محفل شعر، گفت: به فرموده حضرت آیت الله جوادی آملی، نزدیک ترین فرد به معصومین، حضرت امام خمینی( ره) است و‌ ما باید به فلسه این سخن بسیار تفکر کنیم.

فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه در اسلام پنج مقطع زمانی و اثرگذار وجود دارد که هر کدام یک شخصیت بزرگ، رهبر، راهنما و‌ صاحب آن مکتب بودند، افزود: نخستین آن پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی (ص) و بعثت آن حضرت بود و بعد از آن در غدیر تکمیل در عاشورا بیمه و در انقلاب اسلامی ایران احیا شده است.

وی یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی یک‌ حکومت اسلامی شکل داد و مجدد اسلام، جامعه و فرهنگ اسلامی را احیا کردند و یکی از دلایل مهم نزدیک خواندن امام خمینی (ره) به معصومین همین موضوع است.

محمدی با اشاره به اینکه همه ما نزدیک بودن امام خمینی (ره) به معصومین (ع) را باور داریم و منظور شعاری بودن آن نیست، اظهار کرد: این موضوع از روی قوه تفکر و تعقل بیان می شود و قطعا همیشه همین گونه خواهد بود و احساسی نیست که با شرایط زمانی تغییر کند.

فرماندار شهرستان بهمئی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شرایط به مراتب سخت تر از زمان امام‌ خمینی(ره) دارند، چرا که امام خمینی (ره) کسی شبیه به خود مقام رهبری داشتند، اما ایشان امروزه چنین یارانی ندارند، گفت: با تدبیر، روشنگری مقاومت و فداکردن افکار و‌ جان خود باید قدردان و‌ حمایت کننده مقام معظم رهبری تا ظهور امام زمان (عج) باشیم.

وی تاکید کرد: منتظر واقعی امام زمان (عج) کسی است که از ولی مطلق زمان با جان و دل حمایت کند، کلام ایشان را مطلق بداند و‌ گوش به فرمان ایشان باشد .

گفتنی است در این محفل، شاعران برجسته شهرستان بهمئی با قرائت اشعار، ارادت قلبی خود را به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را اعلام و در سوگ ایشان شعر سرودند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس