قرعه کشی پر ابهام خودرو این بار زیر نظر مستقیم وزارت صمت ؛ جناب وزیر این بار چه کسی پاسخگو است؟!


وزیر صمت در روزهای نخست آغاز به کار دولت وعده داد که این قرعه کشی های عجیب و غریب خودروسازان که بیشتر به قمار و بخت آزمایی شبیه بود جمع شود، وعده ای که البته خیلی زود روی زمین ماند و قرعه کشی خودرو حذف نشد، اندکی بعد مقرر شد تا سامانه ای تحت عنوان سامانه یکپارچه تخصیص خودرو زیر نظارت مستقیم وزارت صمت برای تخصیص خودرو مسئولیت کار را بر عهده بگیرد.

نواندیش- رضا امیری: وزیر صمت در روزهای نخست آغاز به کار دولت وعده داد که این قرعه کشی های عجیب و غریب خودروسازان که بیشتر به قمار و بخت آزمایی شبیه بود جمع شود، وعده ای که البته خیلی زود روی زمین ماند و قرعه کشی خودرو حذف نشد، اندکی بعد مقرر شد تا سامانه ای تحت عنوان سامانه یکپارچه تخصیص خودرو زیر نظارت مستقیم وزارت صمت برای تخصیص خودرو مسئولیت کار را بر عهده بگیرد.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو روز ۱۱ خرداد نتایج قرعه‌کشی را اعلام کرد. اما حالا و با گذشت چند روز، نتیجه برای برخی برندگان از برنده به رزرو تغییر کرده است، با این اوصاف نه تنها ابهامات بر طرف نشد که بر عکس بر میزان آن هم افزوده شد و مردمی که با هزار گیر و گرفتاری پول لازم را برای واریز فراهم کرده بودند به ناگهان با پیغام عجیبی از سوی سامانه رو به رو شدند، پیغامی که دوباره این شائبه را مطرح کرد که نکند پای مافیایی در میان است که حتی وزارت صمت هم زورش به آن نمی رسد؟!

قرعه کشی پر ابهام خودرو این بار زیر نظر مستقیم "وزارت صمت"؛ جناب وزیر این بار چه کسی پاسخگو است؟!

در این بین خودروسازان هم تایید کردند که فرآیند قرعه‌کشی با نظارت و مدیریت وزارت صمت انجام شده است و خودروسازان دخالتی در این طرح ندارند.

روز گذشته تجارت‌نیوز هم دلیل این تغییر را از وزارت صمت جویا شده اما تا لحظه انتشار این گزارش پاسخی را دریافت نکرده است. در واقع مشخص نیست که آیا برندگانی که نتیجه برای آنها به رزرو تغییر کرده می‌توانند خودرو خود را دریافت کنند یا نه، به هر روی این بار مسئولیت مستقیم همه این اتفاقات با وزارت صمت و شخص وزیر است و آنها باید نسبت به این ابهامات پاسخگو باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی