استاندار فارس درگذشت پدر شهیدان منصور و عباس یزدان‌پناه جهرمی را تسلیت گفت


استاندار فارس درگذشت پدر شهیدان منصور و عباس یزدان‌پناه جهرمی را تسلیت گفت

شیراز-ایرنا-استاندار فارس به مناسبت درگذشت پدر شهیدان منصور و عباس یزدان پناه جهرمی پیامی صادر کرد و این ضایعه را تسلیت گفت.

دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس روز سه شنبه دراین پیام یاد آور شد : درگذشت آقای محمدحسین یزدان پناه جهرمی پدر شهیدان منصور و عباس یزدان پناه جهرمی را به امت شهید پرور و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

زبان از وصف ایثار و ایمان خانواده معظم شهدا قاصر است، آنگاه که محبت به خدا را همراه جاودان محبت به فرزندشان ساخته و جز خشنودی خدا و رضایت الهی خواسته‌ای نداشتند. صبر جمیل خانواده شهدا، زینتی است بر واژه فداکاری و تربیت اسوه‌های ایثار؛ ثمره دامان پاک و تربیت حسینی این خانواده ها ست که کودکانی آمیخته با فداکاری حسینی در آن ها رشد یافته و پله های بالندگی معنوی را طی نمودند.

اینجانب بر مقام این پدر بزرگوار ادای احترام نموده؛ ضمن تسلیت به خانواده معزز ایشان و آرزوی صبر بر این مصیبت، از خداوند متعال برای آن پدر گرانقدر رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت علی (ع) مسألت دارم.

محمدحسین یزدان‌پناه جهرمی، پدر شهیدان منصور و عباس یزدان‌پناه جهرمی، به دلیل کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و در شیراز به خاک سپرده شد.پیکر آن مرحوم جمعه ۱۰ خردادماه در دارالرحمه شیراز تشییع و در قطعه والدین معظم شهدا به خاک سپرده شد.

شهیدان منصور و عباس یزدان‌پناه جهرمی ۲۰ آبان سال ۱۳۶۱ در منطقه عین خوش به شهادت رسیدند و در دارلرحمه شیراز به خاک سپرده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت