مسابقه «شعر کوتاه» با موضوع شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (ع) برگزار می شود


مسابقه «شعر کوتاه» با موضوع شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (ع) برگزار می شود

ملکی از برگزاری مسابقه شعر کوتاه با موضوع شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) خبر و داد و گفت: آثار این مسابقه توسط داوران بررسی و به برگزیدگان، هدایایی توسط دبیر کل مجمع اهدا خواهد شد.

«روح الله ملکی» در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در خصوص برنامه های دهه کرامت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: با توجه به اینکه شعار امسال دهه کرامت، خدمت کریمانه جهاد عالمانه نامگذاری شده است لذا تلاش کردیم فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده، مطابق با همین شعار باشد.

سرپرست اداره کل انتشارات و امور هنری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در راستای وحدت اسلامی با خارج از کشور در ارتباط هستیم لذا این برنامه های پیش بینی شده در دهه کرامت همان طور که در داخل کشور برگزار می شود به برخی از کشورها که ما در آنجا نمایندگی و رایزن فرهنگی داریم ارسال و این برنامه ها با یک سبک و محتوا در داخل و خارج کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ما سلسه نشست هایی با موضوع وحدت از نگاه امام رئوف پیش بینی کردیم اظهار کرد: این یکی از برنامه های محوری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی محسوب می شود که به صورت یکپارچه در استان های اهل تسنن نیز برگزار می شود.

ملکی افزود: با توجه به اینکه روزهای نخست دهه کرامت مصادف با سالگرد ارتحال امام خمینی(ع) است لذا ما نشست تخصصی علمی امت همدل با عنوان امام خمینی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق