فرصت جواب و جلسه به پیشنهاد خارجی نبود؛/ بازیکن سابق رئال به‌جای ربیعی سرمربی شد!


فرصت جواب و جلسه به پیشنهاد خارجی نبود؛/ بازیکن سابق رئال به‌جای ربیعی سرمربی شد!

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد یک باشگاه قبرسی به او پیشنهاد بلند مدت داده بود.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در شرایطی برنامه فوتبال برتر با حضور سه مربی لیگ برتری روی آنتن رفت و به بررسی لیگ بیست و یکم و حواشی آن پرداخت شد، که در جریان آن، تصویر پیشنهاد یک باشگاه قبرسی به محمد ربیعی نیز انتشار یافت.

در جریان صحبت‌های سرمربیان در این برنامه، پس از اینکه یک تصویر در صفحه پشت سر محمدحسین میثاقی به نمایش گذاشته شد، محمد ربیعی توضیحاتی درباره آن ارائه و عنوان کرد باشگاه پِیفوس قبرس به او پیشنهاد سرمربیگری داده بود.

ربیعی در این باره توضیح داد: حدود ۲۵-۲۰ روز قبل یک باشگاهی در قبرس به‌نام پِیفوس پیشنهاد همکاری سه ساله داد که در آن مقطع بنده درگیر بازی‌های مس رفسنجان بودم و اصلا نتوانستم به آنها جواب بدهم.

او ادامه داد: باید حضورا در جلسه با این باشگاه شرکت می‌کردم، اما این شرایط فراهم نبود؛ با این حال خوشحال هستم.

این سرمربی که در حضور مهدی تارتار و سید مجتبی حسینی صحبت‌های خود را انجام می‌داد، ابراز کرد: هر سه سرمربی که در اینجا(فوتبال برتر) حضور داریم، در لیگ یک هم کار کردیم و این مسئله اهمیت زیادی دارد. استمرار سرمربیگری از نتایج مهم‌تر است. جام‌ها می‌آیند و می‌روند ولی تولید، اثربخشی و استمرار سرمربیان اهمیت دارد.

فرصت جواب و جلسه به پیشنهاد خارجی نبود؛/ بازیکن سابق رئال به‌جای ربیعی سرمربی شد!


ربیعی تاکید کرد: اثر و رد پایی که مربیان از خودشان بر جای می‌گذارند، نکته مهمی در امر مربیگری است. فوتبال ما مربیان خوبی دارد که باید بهای بیشتری به آنها داده شود و امیدوارم همه مربیان سربلند باشند.

نکته جالب توجه پیشنهاد باشگاه پِیفوس به ربیعی جایی است که این تیم قبرسی یک سرمربی سرشناس و بازیکن مطرح سابق فوتبال جهان را در راس کادر فنی خود داشت ولی تصمیم گرفت به این سرمربی ایرانی پیشنهاد همکاری بدهد!

تیم فوتبال پِیفوس در پایان مسابقات فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ یک قبرس در جایگاه ششم جدول جای گرفت که در دو هفته آخر این رقابت‌ها، میشل سالگادو مدافع سال‌های نه چندان دور رئال مادرید، به‌عنوان سرمربی موقت روی نیمکت این تیم نشست.

سالگادو که پیش از آن به‌عنوان مشاور تیم فوتبال پِیفوس فعالیت می‌کرد، در دو هفته پایانی فصل به‌عنوان سرمربی موقت انتخاب شد که حاصل عملکردش یک شکست و یک پیروزی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده