غرق‌شدگی و انفجار گاز در اصفهان یک کشته و 4 مصدوم داشت


غرق‌شدگی و انفجار گاز در اصفهان یک کشته و 4 مصدوم داشت

اصفهان-ایرنا- حوادث 24 ساعت اخیر در اصفهان شامل غرق‌شدگی در زاینده‌رود و 3 انفجار گاز یک کشته و چهار مصدوم برجاگذاشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : عصر روز گذشته یک پسر هشت ساله تبعه افغانستان در زاینده‌رود محدوده بوستان تفریحی ناژوان غرق شد که پس از اعلام به اورژانس پیش بیمارستانی یک واحد امدادی به محل اعزام شد.
عباس عابدی افزود: این پسر بچه به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شد اما در نهایت جان خود را از دست داد.
وی درباره حادثه انفجار گاز و آتش‌سوزی منزلی در الله‌آباد زرین‌شهر در ساعت ۲۲ و ۵۷ دقیقه شب گذشته تصریح کرد: در این حادثه یک زن ۲۰ ساله دچار سوختگی ۲۷ درصد درجه ۲ و یک مرد ۲۳ ساله دچار مشکل روحی و عصبی شد که توسط ۲ واحد امدادی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان همچنین درباره حادثه انفجار گاز مایع در خیابان امام خمینی(ره) اصفهان در ۴۶ دقیقه بامداد امروز بیان کرد: یک مرد ۷۲ ساله در این حادثه دچار سوختگی شد که توسط نیروهای امداد اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی الکاظم (ع) منتقل شد.
وی اظهارداشت: انفجار گاز مایع هشت دقیقه بامداد امروز در خیابان مطهری رهنان به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و یک واحد امدادی به محل اعزام شد.
عابدی عنوان کرد: در این حادثه یک مرد ۳۷ ساله و یک خانم ۴۵ ساله دچار سوختگی شده و به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم(ع) منتقل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز