پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه اجتماع سلام فرمانده/ اجرای 1500 ویژه برنامه دهه کرامت در استان تهران


پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه اجتماع سلام فرمانده/ اجرای 1500 ویژه برنامه دهه کرامت در استان تهران

خادمیاران کانون خدمت عمومی منطقه 6 تهران همزمان با روزهای دهه کرامت، دو کانون خدمت عمومی محلات در سرای محلی سنایی و بهجت آباد افتتاح کردند.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، همزمان بادهه کرامت خادمیاران رضوی پرچم متبرک رضوی را میهمان اجتماع بزرگ سلام فرمانده نمودند،در این پویش مردمی که با حضور خانوادگی دهه‌ هشتادی و نودی‌ها در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار شد، مشتاقان امام رئوف(ع) درحالی که اشک محبت و شوق در چشمانشان حلقه زده بود با قلبی آکنده از عشق به محضر حضرت ثامن الحجج عرض ادب و ارادت نمودند و با تیمن و تبرک به پرچم متبرک رضوی با امام خود تجدید بیعت می کردند.

همچنین خادمیاران رضوی شهرستان ری با حضور در مسجد اباصالح المهدی(ع) شهرک علائین با مولودی خوانی ضمن مدیحه سرایی و زمزمه صلوات خاصه حضرت رضا(ع) با اجرای آیین پرچم گردانی حرم رضوی دلهای مشتاقان را راهی مشهد الرضا کردند.

پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه مراسم جشن ولادت حضرت معصومه علیه السلام در مسجد امام حسن عسگری دولت آباد شهر ری شد و رنگ و بوی دیگری به این مراسم بخشید.بانوان حاضر در مراسم با استقبال گرم از کاروان خادمیاران رضوی، درد ودل های خود را با پرچم متبرک رضوی در میان گذاشتند و با دل هایی مملو از امید به آن امام رحمت و مهربانی و به نیابت زیارت، پرچم را در آغوش گرفتند و یک بار دیگر با امام خود بیعت کردند.در این جشن به دختران هم نام با حضرت معصومه(س)هدایایی اهداء شد.

همچنین به مناسبت دهه کرامت، خادمیاران و یاوران رضوی اقدام به تهیه و توزیع 10 بسته معیشتی به همراه یک بسته تنقلات در میان نیازمندان محله دولت آباد به ارزش ریالی 56 میلیون ریال نمودند.

دو کانون عمومی در محله بهجت آباد و سنایی تهران افتتاح شد

خادمیاران کانون خدمت عمومی منطقه ۶ تهران همزمان با روزهای ابتدایی دهه ی کرامت، دو کانون خدمت عمومی محلات در سرای محلی سنایی و بهجت آباد افتتاح کردند.

این دو کانون محلی زیر مجموعه کانون خدمت عمومی منطقه ۶ تهران می باشد که هدف از راه اندازی آنها و دیگر کانون های محلی ، ارائه خدمات بیشتر و شناسایی اقشار نیازمند در هر محله توسط خادمیاران کانون خدمت همان محله و همدلی بیشتر خادمین با ساکنین و اهالی محله است که بتوانند امکان خدمات و کمک رسانی به افراد کم برخوردار را راحت تر و بهتر فراهم نمایند.

گفتنی است چند کانون عمومی محلات دیگر نیز در سطح منطقه در دهه کرامت افتتاح خواهد شد.

بیانیه خادمیاران و یاوران رضوی منطقه 14 تهران در محکومیت فیلم عنکبوت مقدس

کانون های خدمت رضوی منطقه 14 تهران با صدور بیانیه‌ای تولید و اکران فیلم ضد اسلامی - ایرانی عنکبوت مقدس و برگزیده شدن آن در جشنواره کن را محکوم کرد.

متن بیانیه کانون های خدمت رضوی منطقه 14 تهران به شرح زیر است:

تولید و اکران فیلم ضد اسلامی - ایرانی عنکبوت مقدس و برگزیده شدن آن در جشنواره کن، که سالهاست با اهداف سیاسی و تحت فشار لابیهای صهیونیستی اقدام به انتخاب آثار میکند، مایه شرم و خفت کشورهای تولیدکننده آن است. کشورهایی که دم از آزادی عقاید و آرا می زنند؛ با هدف تخریب والاترین مقدسات شیعیان و توهین به جامعه ایرانی در این گناه نابخشودنی همنوا شده اند و دشمنی قلبی خود با مذهب تشیع را با تولید چنین محتواهایی آشکار می کنند.

نمایش ناموفق چهره خشن و سیاه از اسلام و ایرانی در حالی رخ داده که صدها برابر این خشونت در گذشته و حال در جامعه غربی به وقوع پیوسته و در حال رخ دادن است. پوشاندن چهره وحشی غرب با غبارآلود کردن فضا به واسطه تولید چنین مضامینی هرگز ممکن نخواهد بود؛ چون آنچه مورد قضاوت قرار خواهد گرفت واقعیت است نه موهومات و تخیلات عدهای بیمار ذهن.

شیاطینِ در ظاهر انسان که در توهمات و خیالات خود در صدد ضربه زدن به شرط ورود به حصن حصین الهی، حضرت شمس الشموس و آرام قلوب مؤمنان، هستند؛ باید بدانند با نمایش چنین آثار موهنی نه تنها هرگز نمیتوانند ذرهای از نور محبت اهل بیت علیهم السلام بکاهند؛ بلکه با این عمل خود بر میزان این عشق و ارادت و شمار عاشقان مکتب علوی در سراسر گیتی خواهند افزود.

حاشا که چهره ولی نعمت و سایه سرِ ما ایرانیان حضرت شاه خراسان، که محبت و معرفتش با ذرات وجودمان، از شیعه و سنی گرفته تا ارمنی و کلیمی، آمیخته و با تار و پود جانهایمان عجین شده، با خیمه شب بازیهای چند عروسک خودفروخته مخدوش نخواهد شد.

خادمیاران و یاوران کانونهای خدمت رضوی منطقه ۱۴ دارالمومنین تهران با قلبهایی سرشار از غم و خشم این حرکت شرم آور را محکوم کرده و اعلام میدارند خاطیان، حامیان، گمراهان و فریب خوردگانی، که خود را با شرکت در تولید این اثر و مشابه آن آلوده و سرنوشت سیاهشان را تباه کرده اند، اگر لحظه ای در دل از این عمل خود اظهار پشیمانی کنند؛ شامل رأفت و بخشش امام رئوف و مهربانمان حضرت ضامن آهو خواهند شد. اما اگر به این اقدامات شیطانی ادامه دهند؛ دیری نخواهد پایید که محبان آلالله در دفاع از باورهای به حق خود در تمام عرصه های نرم و سخت پاسخی کوبنده به آنها خواهند داد.

آغاز ثبت‌نام کارگاه "آموزش خیاطی" از مقدماتی تا پیشرفته ویژه بانوان منطقه 5 تهران

سعید مقدم، مسئول کانون خدمت رضوی منطقه 5 تهران در حوزه «کارآفرینی و اشتغال» با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش خیاطی در ایام دهه کرامت توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه 5 تهران، اظهار کرد: هنر خیاطی یکی از اساسی‌ترین و مهمترین مهارت‌های یک خانواده ایرانی است؛ لذا سعی شده با دایر کردن کارگاه آموزش خیاطی برای خواهران در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، کار با چرخ‌های خیاطی صنعتی توسط مربی حرفه‌ای آموزش داده شود.

وی درباره نحوه برگزاری و ملزومات اجرای این کارگاه عنوان کرد: با هماهنگی انجام شده با مسئول بسیج خواهران پایگاه مقاومت شهید روستایی، مقرر شد «کارگاه دوخت و خیاطی» به صورت حرفه‌ای برگزار شود تا امکان ایجاد اشتغال برای حداقل ۵ نفر از شرکت‌کنندگانی که تمامی مراحل را با موفقیت سپری می‌کنند، فراهم شود.

مقدم یادآور شد: این دوره کارگاهی در روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل پایگاه مقاومت شهید روستایی محله کن برگزار می‌شود و متقاضیان ثبت‌نام در این دوره کاربردی کافی است مشخصات خود شامل «نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، نام دوره» را به شماره ٠٩١٢٥٧٠٤٥٤١ پیامک کنند تا اسم‌شان در لیست نهایی جهت دعوت به شرکت در دوره، ثبت شود.

اجرای ۱۵۰۰ ویژه برنامه دهه کرامت در استان تهران

علیرضا جانه دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران در حاشیه آیین افتتاح نخستین مرکز کارآفرینی رضوی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: روزهای دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) توسط این کانون نامگذاری و طی هر روز بسته به نامگذاری اقدامات مختلفی در کانون‌های استانی برگزار می شود.

جانه گفت: امروز روز فناوری و کارآفرینی است که به همین مناسبت در کانون خدمت شهرستان پردیس حضور یافته و مجموعه کارآفرینی ایجاد شده توسط این کانون را افتتاح کردیم.

دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران افزود: در این فضا چندین حوزه کاری تدارک دیده شده و با بکارگیری مددجویان باتولید محصولات و فروش آنها در این حوزه اقدامات موثری انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: پس از این افتتاح با حضور در پارک فناوری پردیس از شرکت‌های دانش بنیان تقدیر و با پرچم گردانی عطر و بوی ولایت در این پارک عطراگین شده و شهروندانی که توان حضور در مشهد مقدس را ندارند از این فرصت بهرمند شده و دل‌هایشان به امام خوبی‌ها نزدیکتر شود.

جانه اضافه کرد: روز گذشته با نام تجلیل از بقاع متبرکه نامگذاری شده بود، با حضور در امامزاده صالح ابن موسی الکاظم(ع) و امامزاده زید(ع) و... ضمن تجلیل از متولیان آنها این روز را گرامی داشته و این اقدام توسط خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی در نقاط مختلف شهر و استان تهران انجام شده است.

دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران، با بیان اینکه بازدید از بیمارستانها، پادگان‌ها، تجلیل از عوامل ناجا، خانواده شهدا و... از دیگر برنامه های این دهه است، ابراز کرد: در چهارشنبه‌های امام رضایی(ع) جشن‌های کریمانه در تمام مساجد برگزار و میزهای خدمت برپا خواهد شد.

وی تاکید کرد: روز جمعه تمام خادمیاران در نماز جمعه حاضر و دبیران در تمام استانها گزارش کار یکساله کانون‌های خدمت را در سخنرانی پیش از خطبه‌ها اعلام خواهند کرد.

جانه ادامه داد: طی این دهه ۸ برنامه اصلی و سراسری به صورت عمومی و ۴۴ برنامه فرعی برگزار خواهد شد که پیش بینی میشود حدود ۱۵۰۰ ویژه برنامه دهه کرامت در کانون های خدمت رضوی شهر و استان تهران برگزار شود.

افتتاح مرکز کارآفرینی رضوی در شهرستان پردیس

با حضور علیرضا جانه دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران‌ و تیم همراه، مسوول و خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان پردیس، نخستین و بزرگترین مرکز کارآفرینی این کانون در شرق استان تهران با اشتغالزایی مستقیم برای ۸۰ نفر و غیر مستقیم ۱۵۰ نفر، و استفاده از ۱۵ چرخ خیاطی در محیط یک هزار متر مربعی افتتاح و آغاز به کار کرد.

در این مرکز تولیدی خانم های بی‌سرپرست و بدسرپرست مشغول به کار شده و اقدام به دوخت انواع پوشاک و... می کنند.

همچنین در این مرکز گروه‌های دیگری نیز در حوزه ساخت بازی های فکری، کیف‌ها و منسوجات چرمی، انواع تقویم رو میزی، ساعت و... فعالیت کرده و محصولات خود را به بازار ارائه میدهند.

خادمیاران پس از این افتتاح این مرکز کارآفرینی با حضور در پارک فناوری پردیس ضمن ادای احترام به شهدای گمنام مدفون در این پارک از کارخانه آریا طب فیروز که در زمینه ساخت انواع دستگاه‌ها و تجهیزات دیالیز فعالیت کرده و سالانه بیش از ۱۵۰۰ دستگاه دیالیز همودیالیز، اسمز معکوس پرتال و دستگاه تصفیه به روش اسمز معکوس مرکزی تولید و به بازار داخلی و جهانی صادر میکنند، بازدید کردند.

برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) در ورودی شهر اسلامشهر به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره)

ولی اله اصغری دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با بیان ویژگی‌های اخلاقی امام راحل اظهار داشت: امام خمینی(ره) مردی اهل صداقت، معرفت و انسانی بودند با حکمت و تدبیر و با شجاعت کامل در عرصه های مختلف حضور موثر داشتند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است، تاکید کرد: برای استقبال و خدمات رسانی به زائرین امام راحل چایخانه حضرت رضا علیه السلام در ورودی شهر اسلامشهر به سمت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برپا شد.

اصغری با بیان دیگر برنامه های دهه کرامت در اسلامشهر گفت: در سالروز میلاد کریمه‌ی اهل بیت، خانم فاطمه معصومه سلام الهه علیها در اولین روز دهه کرامت دو کاروان زیارتی از دختران مسجدی و دختران کم برخوردار، به قم و جمکران اعزام شدند.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر افزود: از زائرین کاروان زیارتی قم و جمکران با ساندویچ الویه و شکلات پذیرایی شد و تدارکات هزینه سفر و همراهی مداوم روز اعزام و ۴ روز مداومت هماهنگی‌ها و ثبت نام نفرات و تدارک نذری توسط خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله ای شهرک انبیأ شهرستان اسلامشهر انجام شد.

وی در پایان اضافه کرد: در این سفر زیارتی یکروزه ۹۰ دختر و بانوی کم برخوردار حضور داشتند.

اهتزار پرچم ۱۳۶ مترمربعی امام هشتم در بزرگراه امام رضا(ع)

همزمان با دهه کرامت و در سالروز بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد پرچم مزین به نام امام هشتم شیعیان علی بن موسی الرضا علیه السلام در بزرگراه امام رضا به اهتزاز درآمد.

در این مراسم که با حضورسید محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران، علیرضا جانه دبیر کل کانون خدمت رضوی و داوود آذرنوش دبیرکانون خدمتی منطقه ۱۵ برگزار شد، جمع کثیری از مردم و خادمیاران این امام همام حضور داشتند.

بر اساس این گزارش مسئولین کشوری و خادمیاران کانون خدمت رضوی با حضور در گلزار شهدای ۱۵ خرداد یاد این شهدا را گرامی داشته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر اهتزاز پرچم ۱۳۶ مترمربعی متبرک به نام سلطان علی بن موسی الرضا علیه السلام، بسته تبرکی توسط خدام در میان مردم و دلباختگان این امام رئوف توزیع شد.

کاروان زیر سایه خورشید در قرچک از گلباران مزار شهدای گمنام تا عطرآگین کردن منزل سه شهید

همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک به همراه "کاروان زیر سایه خورشید" به دیدار خانواده سه شهید از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم و همچنین گلباران گلزار شهدای گمنام رفتند.

در اولین ملاقات، خدام الرضا میهمان خانواده شهید قاسمعلی هداوند احمدی از شهدای دوران جنگ تحمیلی بودند. به محض ورود خادمین حضرت ثامن الحجج (ع) و مشاهده بیرق سبز متبرک رضوی گریه امان مادر شهید را برید. در سکوت محض حاکم، تنها صدای هق هق مادر شنیده می شد که تن همه خدام را لرزاند. مادری که جوان رعنای خود را برای برافراشته شدن این پرچم فدا کرد، با چشمانی بارانی به آن مینگریست.

پس از گذشت دقایقی خدام الرضا ضمن آرزوی صبر برای مادر شهید و علو درجات برای شهید هداوند، اعلام کردند: در تمام ۱۵سالی که توفیق حضور در جشن های مردمی معنوی "زیر سایه خورشید" را داشتیم به ضرس قاطع عرض میکنیم که رفتن این پرچم صرفا به اراده حضرت رضا (ع) می باشد.

وی ادامه داد: در سفر اخیر از مشهد به تهران به طور تصادفی به یکی از خانم های حاضر در هواپیما نبات متبرک رضوی اهدا کردیم، که ایشان پس از دریافت آن طولانی مدت گریه میکرد طوری که همه نگران شدیم نکند خدای نکرده ایشان را ناراحت کرده ایم. مدتی گذشت بعد از آن که کمی آرام شد به ما گفت قبل از پرواز حرم بودم، نذری داشتم که ادا کردم و از خادم دفتر نذورات خواستم که به من کمی نبات تبرکی بدهد که گفته بود در حال حاضر نبات نداریم و فقط نمک در اختیارمان هست. از او خواهش کردم اگر ممکن است با قسمت های دیگر حرم تماس بگیرد و کمی نبات برایم فراهم کند، چرا که مادرم صرفا نبات متبرک میخواهد که با پاسخ منفی ایشان مواجه شدم. آمدم رو به ضریح منور حضرت خورشید کردم و گلایه کردم که ای امام رضا نذرم را قبول نکردی که بهم نبات ندادی ولی هنوز از شهر امام رضا (ع) بیرون نیامدم که حاجتم را داد.

در این مراسم پدر شهید به خدام گفت: پریروز ذکر توسل داشتیم و میخواستیم به مشهد الرضا جهت عرض ارادت برویم. اطلاعی از حضور شما نداشتیم و نمیدانستیم تشریف می آورید ولی به طور غیرمنتظره ای با پرچم آقا امام رضا (ع) و شما خادمینش مواجه شدیم که جزو شیرین ترین لحظات زندگیمان ثبت خواهد شد.

با بیان این خاطرات فضای امام رضایی خاصی بر منزل شهید مستولی شد و مادر شهید مرتبا ذکر یا امام رضا (ع) را بر لب های خود جاری می‌کرد.

منزل شهید سید احسان میرسیار مقصد بعدی خدام بود. شهید میرسیار متولد ۱۳۵۹ و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی بود. مادر و پدر شهید پس از دیدن سفیران رضوی بسیار منقلب شده و از ایشان استقبال گرمی کردند. پدر شهید اظهار داشت: سید احسان عاشق ولایت و رهبری بود و نماز و روزه و خمسش ترک نمیشد. زمانی که عازم سوریه بود گفتیم تو سه فرزند دختر داری، کجا میخواهی بروی؟ گفت حضرت زینب (س) تنهاست، بچه هایم فدای کاشی های حرم خانم.

میرسیار ادامه داد: زمان شهادت و ایام تفحص او بعد از دو سال مفقود الاثری در سال ۱۳۹۴، هر دو در ایام فاطمیه بود.

مادر شهید نیز با چشمانی بارانی گفت: زمانی که فرزندم ۱۸ ساله بود خواب شهادتش را دیدم. مطمئن بودم انتخاب خواهد شد.

در ادامه خادمین بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (ع) با حضور در منزل خانواده شهید میثم‌ نجفی از شهدای مدافع حرم به ایشان ادای احترام و یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

گفتنی است سفیران حضرت شمس الشموس (ع) متبرکات رضوی همچون نبات، حرز حضرت رضا (ع) و همچنین گلاب معطر رضوی که هر ۱۵ روز یک بار مضجع شریف با آن شست و شو داده میشود را به خانواده های معظم این شهدا اهدا کردند و در خاتمه با گلباران و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام شهرستان قرچک یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.

از دیدار با خانواده شهید گلدوست تا دیدار و تفاهم با شهرداری برای توسعه خدمت رسانی به محرومان

در چهارمین روز از دهه کرامت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ده تهران با حضور در منزل خانواده معظم شهید والامقام داود گلدوست به پدر و مادر این شهید عزیز ادای احترام کردند.

در این دیدار مادر شهید گلدوست با بیان خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش گفت؛پسرم در سن ۱۴ سالگی به علت مخالفت مسئولین اعزام نمی توانست به مناطق عملیاتی اعزام شود و با دستکاری شناسنامه اش این مشکل را حل کرد و برای اخذ رضایت نزدم آمد و به من گفت؛من آماده رفتن به جبهه ام اگر شما اجازه بدهید می روم و اگر اجازه ندهید نمی روم.

مادر گفت وقتی ذوق و شوق پسرم را دیدم به او اجازه دادم و رضایت پدرش را نیز گرفتم، البته آن روزها پدر داود نیز رزمنده بود و خودش چندین مرتبه در مناطق عملیاتی حضور پیدا کرده بود.

این مادر قهرمان با اشاره به شهادت فرزندش ادامه داد؛ من به شهادت پسرم افتخار می کنم و حتی اگر لازم باشد پسر دوم و شوهرم را نیز آماده ام که فدای مکتبم می کنم.

خادمیاران رضوی در این دیدار ضمن تجلیل از ایستادگی و صبر پدر و مادر این شهید عزیز متبرکات رضوی را تقدیم خانواده شهید نمودند.

روایت مادر شهید رضا رفیعی نو از خوابی که با شهادت پسرش تعبیر شد

در ششمین روز از دهه کرامت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ده به دیدار خانواده شهید رفیعی نو رفتند و نسبت به مقام شامخ این شهید عزیز ادای احترام کردند.

شهید رفیعی نو در بحبوحه جنگ تحمیلی پس از اخذ در سال ۱۳۶۶ بعنوان سرباز وظیفه عازم میادین دفاع مقدس شد و در طول خدمت خود در کنکور سراسری شرکت نمود و سال اول در رشته زمین شناسی رتبه ۱۱۸ و در سال دوم در رشته دندانپزشکی قبول شد اما به فیضی بالاتر دست یافت و در مکتب شهیدان کربلا با درجه شهید پذیرفته شد.

در این دیدار مادر این شهید والامقام با ذکر خاطراتی از فرزند شهیدش گفت، همیشه رضا به من می گفت مادر جان؛ دعا کن من شهید بشم. یک ماه به پایان خدمتش مانده بود که قطعنامه پذیرفته شد. رضا به مرخصی آمد و این بار به مهران رفت. چند روز از رفتنش بیشتر نگذشته بود که مجددا به مرخصی آمد و گفت: من جان فرمانده ام را نجات داده ام و مرا به مرخصی تشویقی فرستادند! اما واقعیت این بود که رضا خواب می بیند، او در جبهه خواب می بیند که روی پشت بام منزلشان نشسته و مشاهده می کند که خانمها با چادرهای مشکی و پشت سر آنها دسته عزاداری و زنجیر زنی به منزل آنها می آیند. به خودش می گوید من که زنده ام و هنوز شهید نشده ام. چرا اینها به منزل ما می آیند!؟ وقتی این خواب را برای فرمانده اش تعریف می کند او که به شهادت رضا پی برده ،برای دیدار آخر به او چهار روز مرخصی می دهد.

مادرش در ادامه گفت، وقتی رضا به جبهه برمی گردد و در خط مقدم حضور می یابد یکی از فرماندهان به نیروها می گوید: بچه ها در خط اول نیاز به مهمات دارند کسی داوطلب هست تا این جعبه مهمات را به آنها برساند؟رضا بلند می شود و می گوید: ما آمده ایم که بجنگیم الان هم جوانان این مردم جلوتر دارند بخاطر ما جلوی دشمن مقاومت می کنند، یا علی، یکی پاشه با هم این مهمات را به بچه ها برسانیم.

رضا رفیعی به همراه یک رزمنده دیگر که اسم او نیز رضا بوده جعبه مهمات را به دست می گیرند و حرکت می کنند. چند قدم می روند که مورد هدف گلوله توپ دشمن قرار گرفته و پیکر پاکشان قطعه قطعه می شود. کسانی که ناظر شهادت آنها بودند قطعه های بدن این شهدای ایران عزیز را جمع آوری و به تهران انتقال می دهند.

مادر این شهید عزیز گفت: بعد از مدتی دو دست پسرم را نیز پیدا کردند و به تهران فرستادند.

در پایان این دیدار خادمیاران رضوی با تجلیل از ایستادگی و صبر مادر شهید رضا رفیعی نو،ضمن آرزوی طول عمر برای این مادر ایثارگر از او طلب دعای خیر کردند و متبرکات رضوی را به عنوان هدیه به این خانواده تقدیم نمودند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا